مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

معاونین آموزشی باید زمینه‌ساز استفاده از روش‌های نوین تدریس در مدارس باشند

کاشمر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: معاونین آموزشی باید به‌صورت مستمر، اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند و زمینه‌ساز استفاده از روش‌های نوین تدریس در مدارس باشند.

کد مطلب: ۱۵۰۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
معاونین آموزشی باید زمینه‌ساز استفاده از روش‌های نوین تدریس در مدارس باشند

سعید تاج‌محمدی در کارگاه آموزشی ویژه معاونین آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان کاشمر بر ضرورت نظارت بر روش‌های ارائه مفاهیم به دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: در انتقال مفاهیم آموزشی و محتواهای درسی می‌شود تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان را نیز در نظر گرفت.

وی گفت: روش‌های مناسب و اثربخش ارزشیابی کیفی - توصیفی دانش‌آموزان از دیگر مواردی است که باید به‌صورت صحیح و هنرمندانه اجرا شود و معاونین آموزشی در تحقق کامل این مهم نقش‌آفرین هستند.

احسان احمدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر نیز به شرح وظایف معاونین آموزشی مقطع ابتدایی اشاره کرد و اظهار کرد: نظر به اهمیت شرح وظایف معاونین آموزشی، تمرکز معاونین آموزشی بر اهداف آموزشی مقطع ابتدایی و پرهیز از انجام برخی امور غیرمرتبط ضروری است.

احمدی ضمن بیان طرح و برنامه‌های آموزشی پیش رو خواستار مشارکت صد درصدی مدارس در طرح و برنامه‌های آموزش ابتدایی شد و ادامه داد: طرح و برنامه‌های آموزش ابتدایی بدون شک سبب تحول‌های مثبت، افزایش اعتماد به نفس، شکوفایی استعدادها و صدها تغییر ارزشمند در دانش‌آموزان خواهد شد.

خبرنگار : محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار