فرماندار مشهد خبر داد:

کمک‌رسانی استان‌های همجوار برای کمبود آب در دهه آخر صفر

مشهد (پانا) - فرماندار مشهد گفت: از استان‌های همجوار در حوزه تامین سرویس‌های بهداشتی بین راهی، درخواست کمک می‌شود و این موضوع در حال پیگیری است. با توجه به گرمای هوا، نیاز به تامین حدود ۶ میلیون آب معدنی داریم که امیدواریم ستادهای بنیاد برکت و فرمان امام(ره) به ما کمک‌رسانی کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌رسانی استان‌های همجوار برای کمبود آب در دهه آخر صفر

محسن داوری در جمع خبرنگاران  بیان کرد: در یک ماهه اخیر، برنامه‌ریزی منسجمی با قرارگاه ستاد خدمات صفر مشهد داشته‌ایم تا خدمات‌رسانی خوبی به زائران داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بخش خدمت‌رسانی، سامانه‌ای با شماره ۰۵۱۳۷۰۴۵ به صورت شبانه‌روزی به نیاز زائران پاسخ می‌دهد.

فرماندار مشهد در خصوص اسکان زائرین گفت: سازماندهی خوبی شکل گرفته تا استقبال و پذیرایی خوبی از زائران داشته باشیم. تمام زائران پیاده از قبل ثبت‌نام می‌شوند و در مکان‌هایی که مشخص شده‌اند، اسکان داده خواهند شد.

داوری گفت: ۲۴۵ موکب در حوزه مشهد و ۳۰۰ موکب در مسیر شهرستان برپا شده است. در خصوص امنیت مواکب، هماهنگی با حوزه امنیتی و پلیس راهور ایجاد شده تا مشکل امنیتی برای این موکب‌ها به وجود نیاید.

وی در خصوص قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد که در محل فرمانداری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: باید نواقص و ضعف‌هایی برای مدیریت بهتر در این نشست جمع‌بندی می‌کردیم؛ قوت‌های بسیاری در ساختار قرارگاه ایجاد شده که امسال بهتر از سال‌های گذشته مدیریت می‌شود.

نظارت بر خدمات‌رسانی

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، نظارت بر خدمت‌رسانی است، گفت: شاهد تخلفاتی طی بازدیدی که از بازار داشتم، بودم که تذکرهای لازم اعلام شد و اگر کسی بر تخلف اصرار کرد قطعا پلمب خواهد شد و تا پایان دهه صفر ۱۴۰۳ واحد صنفی یا خدماتی که پلمب شود، فکّ پلمب نخواهد شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه ضعف‌ها به شکل روزانه بررسی و مدیریت می‌شود، افزود: طی بازدیدی که از بازار داشتیم شاهد تخلفاتی بودیم که بر این اساس تذکرهای لازم داده شد. گرچه اکثر حوزه‌های خدمات‌رسانی با عشق به ولایتمداری به خوبی خدمت‌ می‌کنند اما برخی‌ها اندک و از روی غفلت، تخلف انجام می‌دهند.

داوری با بیان اینکه تیم‌های بازرسی متعددی در امر نظارت بر بازار و قیمت‌ها طی این ایام فعال خواهند بود، تصریح کرد: تیم‌های بازرسی زیادی را پیش‌بینی کردیم و اگر اتفاقی رخ دهد یا تخلفی انجام شود بلافاصله بررسی می‌شود و حقوق زائران تضییع نخواهد شد. در همین راستا اگر در هر حوزه‌ای مبلغی مازاد از زائران گرفته شود به آنان مسترد خواهد شد.

خبرنگار : زهرا زراعت‌کار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار