دانش‌آموزخبرنگاران کارگردان ویژه‌برنامه اربعینی «عشاق الحسین» خبر دادند:

ساخت ویژه‌برنامه اربعینی «عشاق الحسین» توسط دانش‌آموزخبرنگاران پانا نیشابور

نیشابور (پانا) - دانش‌آموزخبرنگاران پانا نیشابور از ساخت ویژه‌برنامه اربعینی «عشاق الحسین» خبر دادند.

کد مطلب: ۱۴۹۶۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ساخت ویژه‌برنامه اربعینی «عشاق الحسین» توسط دانش‌آموزخبرنگاران پانا نیشابور

شیما محمدیان، یکی  از 2 کارگردان این ویژه‌برنامه گفت: گوشه‌گوشه اربعین سیدالشهدا(ع) درس است و این واقعه مهم تاریخی را باید بررسی کرده و با زندگی روزمره خود تطبیق دهیم.

وی ادامه داد: سعی ما بر این بود که اربعین را از دید دیگری بررسی کنیم که معمولا نادیده‌تر می‌ماند و آن هم نقش‌آفرینی دانش‌آموزان و نوجوانان در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین است.

محمدیان افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین، موضوع بزرگ و داستانی سرشار از دلدادگی است و ما هم تصمیم گرفتیم که در قسمت سوم این ویژه‌برنامه، عشق مردم جامانده از چهلم آقا اباعبدالله را به تصویر بکشیم و به همه جهان نشان دهیم.

در همین راستا سجاد سرداری‌نیا، یکی دیگر  از کارگردانان ویژه‌برنامه عشاق الحسین گفت: این برنامه با همکاری اداره آموزش و پرورش نیشابور، سازمان دانش‌آموزی  و دانش‌آموزخبرنگاران پانا نیشابور در 3 قسمت تنظیم و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: هر قسمت، موضوع خاصی را در رابطه با اربعین حسینی در بر می‌گیرد و قسمت اول این ویژه‌برنامه، روز قبل از اربعین و به همین ترتیب پخش خواهد شد.

سرداری‌نیا در رابطه با هدف از ساخت این برنامه افزود: یکی از وظایف مهم ما شیعیان و مسلمانان، پخش و جهانی کردن واقعه بزرگ اربعین است و فضای مجازی و رسانه، یکی از بهترین بسترها برای پخش نام حسین(ع) است.

دانش‌آموزخبرنگار: سجاد سرداری‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار