مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش مشهد:

داشتن هدف مهمترین بخش زندگی است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت‌ تایین هدف سبب ایجاد انگیزه و امید در جهت زندگی و انجام بهینه کارها می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۵۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
داشتن هدف مهمترین بخش زندگی است

رمضانعلی مسعودی‌نژاد در مراسم تجلیل و تکریم مقام آزاده که در دبیرستان شاهد شهید حمامی این ناحیه برگزار شده بود‌، گفت: نوجوانی سنی مهم در جهت تشکیل هویت است پس با تعیین و داشتن هدف دورانی مفید برای خود، خانواده و کشور رقم می‌خورد و آینده‌ای درخشان در انتظار شماست.

وی تاکید کرد: داشتن هدف را دست‌کم نگیرید زیرا همین هدف‌ها بود که پای جوانان و نوجوانان دوران جنگ تحمیلی را به جبهه باز و سرانجام عاقبتی به‌خیر را برای آنان رقم زد.

مسعودی نژاد افزود: شهادت آسان‌ترین مرگ است و ما باید از شهدا درس آمادگی و از خودگذشتن و از آزادگان درس صبر و تحمل را یاد بگیریم زیرا آزادگان ما با تحمل سختی‌های فراوان در زندان‌های دولت بعثی عراق همچنان پای امام و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان جنگ تحمیلی از با‌ارزش‌ترین دارایی خود یعنی جان خودشان گذشتند و با ایثار و فداکاری به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند تا نگذارند تکه‌ای کوچک از کشورشان به دست بیگانگان بیافتد.

وی در پایان گفت: کمترین کار ما و نسل شما در برابر این دلاور‌مردان دوران دفاع مقدس تکریم و تقدیر از مقام آن‌ها‌ست تا بدانند با گذشت سالیان دراز همچنان در خاطر ما هستند و از خودگذشتگی و ایثار آنان فراموش‌نشدنی است.

خبرنگار : مبینا زمانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار