هر رای می‌تواند رئیس جمهور آینده کشورمان را تغییر دهد.

مشهد(پانا) - یک ایثارگر مجاهد گفت:هر رای که شاید از نظر ما بیهوده باشد می‌تواند فرد دیگری را رئیس جمهور کند و آینده ی کشورمان را تغییر دهد.

کد مطلب: ۱۴۸۵۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
هر رای می‌تواند رئیس جمهور آینده کشورمان را تغییر دهد.

محمود برفی‌زاده در گفتگو با پانا بیان کرد: «ما در برابر کشور و این خاک مسئول هستیم و سهم ما از این مسئولیت فقط یک رای است اما مهمتر از رای دادن انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری است.»

او در ادامه گفت: «ما ایثارگران به جبهه رفتیم برای این انقلاب سال‌ها در منطقه جنگیدیم تا امروز کشوری اسلامی را داشته‌باشیم و جوانان ما بتوانند آزادانه رای دهند و این انقلاب و جمهوری تا ابد با رای‌ها و انتخابات درست شما پابرجا بماند.»

وی افزود:« هر قشری از جامعه باید در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا دشمنان ما به آرزوی خود نرسند ما می‌توانیم با رای دادنمان و حضورمان به آنها بفهمانیم که همیشه مردم ایران تا پای جان پای کار هستند.»

وی در پایان خطاب به جوانا گفت:«شما جوانان این مرز و بوم در دوران جنگ نبودید اما امروز جنگ دوران شما سخت‌تر است. جنگ رسانه سخت‌ترین نوع جنگ است و کشوری که رسانه بالایی دارد می‌تواند نظر شما را تغییر دهد که حتی به پای صندوق‌های رای نروید اما شما نباید اتکایی به نظر آنها داشته باشید و هر فرد که دشمن می‌پذیرند و حمایت می‌کنند از آن شخص حتماً دوری کنید و آن فرد را انتخاب نکنید. »

خبرنگار دانش آموز:هانیه حسین زاده

 

خبرنگار : هانیه حسین زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار