برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند

بیرجند (پانا) - مراسم شور عاطفه‌ها با حضور جمع کثیری از مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه هیات امنایی دخترانه علامه حلی بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند

به گزارش پانا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در حاشیه مراسم شور عاطفه‌ها با بیان اینکه امروز با همکاری آموزش و پرورش و همزمان در سراسر استان این مراسم برگزار شده است گفت: محور اصلی این برنامه ، مشارکت دانش آموزان در کمک به تهیه مایحتیاج تحصیلی هم نوعان خود می باشد. 

وی با اشاره به این که شور عاطفه‌های امسال با شعار تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد گفت: تاکنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است که به دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به این که در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد هم‌افزایی گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه، خیران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین برای تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بوده ایم افزود: برنامه داریم  برای ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد بسته تحصیلی تهیه و در روزهای آتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا نماییم تا این دانش آموزان هم با آسودگی خاطر، شادابی و نشاط در کلاس درس حاضر شوند.

لطفی خواستار همراهی هر چه بیشتر نیکوکاران در شور عاطفه‌ها شد و گفت: امید است با یاری یکایک خیران هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نماند و همه ی آنها به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست یابند.

 

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار