نشست هم اندیشی خبرنگاران پانای شهرستان بیرجند

بیرجند (پانا) - نشست هم اندیشی خبرنگاران پانای شهرستان بیرجند با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۷۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی خبرنگاران پانای شهرستان بیرجند

محمد علی حسن آبادی، رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران پانا یکی از ظرفیت های مهم خراسان جنوبی را نیروی انسانی توانمند و با انگیزه عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته یک شبکه خبرنگاری قوی و توانمندی به همت سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در استان شکل گرفته و هم اکنون بیش از ۴۰ خبرنگار دانش آموز ذیل این سازمان در حال آموزش کار خبری هستند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموز خبرنگاران پانا در خراسان جنوبی بسیار با انگیزه و بدور از حاشیه در انتخابات های مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تولیدات قوی داشتند که مورد تقدیر استاندار نیز قرار گرفت، افزود: پیگیری های دانش آموز خبرنگار پانا در بیرجند منجر به آسفالت خیابان جنب مدرسه سردار دلها در مهرشهر شد، که این نشان از توانمندی خبرنگاران پانا در استان دارد.

رییس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی ضمن تشکر از زحمات همه خبرنگاران پانا در استان، از پیگیری ها برای تامین امکانات رسانه ای این خبرگزاری خبر داد و افزود: امید است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان از خبرنگاران پانا که آینده سازان کشور هستند، حمایت بیشتری داشته باشد.

در ادامه این نشست، جلالی از کارشناسان سواد رسانه به بیان مباحثی در خصوص اهمیت کار رسانه ای و تأثیرگذاری آن بر افکار عمومی پرداخت.

 

خبرنگار : کوثر یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار