رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اصفهان:

حضور دانش‌آموزان در طرح شهید عجمیان و کار جهادی از لحاظ تربیتی بسیار موثر است

اصفهان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: در طرح شهید عجمیان از ظرفیت دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به کار جهادی هستند و نگاهشان یک نگاه جهادی است، استفاده می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در طرح شهید عجمیان و کار جهادی از لحاظ تربیتی بسیار موثر است

رسول رمضانی در حاشیه افتتاحیه طرح شهید روح‌الله عجمیان در گفت‌وگو با پانا گفت :«این شهید بزرگوار، یک نیروی انقلابی و از افرادی بود که در برنامه‌های جهادی مدارس و آموزش و پرورش شرکت می‌کرد.»

وی افزود: «در طرح شهید عجمیان از ظرفیت دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به کار جهادی هستند و نگاهشان یک نگاه جهادی است، استفاده می‌کنیم. از همکاران فرهنگی که علاقه‌مند به کار فرهنگی هستند نیز استفاده می‌شود که یک قسمتی از طرح پروژه مهر که در ایام تابستان است با این عزیزان برای مدارس کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در نواحی مناطق و کل کشور اجرا شود.»

رمضانی بیان کرد: «امروز در ناحیه ۲ افتتاحیه این طرح را داشتیم. مطمئنا از امروز این عزیزان در مدارس با کمک مدارس دیگر، خیرین و اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین خواهند بود و البته با حضور استادکارها بتوانیم بحث شاداب‌سازی مدارس و تعمیراتی که باید در مدارس انجام شود را به کمک همین بزرگواران انجام بدهیم.»

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ استان اصفهان تصریح کرد: «مطمئنا حضور دانش‌آموزان در طرح شهید عجمیان و کار جهادی می‌تواند به لحاظ تربیتی برایشان بسیار  موثر باشد. همانطور که حضرت آقا فرمودند که در برنامه‌های جهادی شرکت کنید، آن شرکت علاوه بر اینکه وقت شما در آن تلف نشده مطمئنا علاوه بر آن با حضورتان در چنین برنامه‌هایی تربیت اسلامی، اخلاقی و انسانی بهتری برایتان صورت می‌گیرد. امیدواریم که ما هم بتوانیم در کنار این عزیزان در این حوزه خدمت در شانی را داشته باشیم.»

خبرنگار : محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار