معاون وزیر آموزش‌وپرورش:

تحلیل دقیق از میانگین نمرات دانش‌آموزان درحال انجام است

اهواز (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تحلیل دقیق از میانگین نمرات دانش آموزان متوسطه دوم در پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به تفکیک مدارس، مناطق، رشته و استان در دست اقدام است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تحلیل دقیق از میانگین نمرات دانش‌آموزان درحال انجام است

احمد محمودزاده روز چهارشنبه در هجدهمین اجلاسیه و گردهمایی روسای شورای هماهنگی و موسسان مدارس غیردولتی کشور در مجتمع فجر اهواز با اشاره به کیفیت بخشی و مداخلات آموزشی بیان کرد: باتوجه به تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور، نگاه آموزش و پرورش بر این است که تحلیل دقیقی از میانگین نمرات دانش آموزان صورت گیرد.

وی افزود: پس از تحلیل‌های صورت گرفته باید متناسب با شرایط موجود اقداماتی انجام شود. برخی از مداخلات در حوزه دانش‌افزایی و توانمندسازی معلمان است.

محمودزاده تصریح کرد: برخی اقدامات نیز در حوزه دانش آموزان می باشد و باید با راهکارهایی مانند برگزاری کلاس فوق برنامه این مشکلات برطرف شود که این تحلیل در سطح مدارس غیردولتی در دست اقدام است.

وی درخصوص هدف گردهمایی نیز یادآور شد: موسسان مراکز و مدارس غیر دولتی عناصر اصلی در تصمیم سازی هستند همچنین برخی موضوعات مانند شهریه مدارس و انتظارات سازمان از این مدارس و مراکز غیردولتی در حوزه کنشگری تربیتی مورد بررسی قرار گرفت.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: ایلیا دالایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار