مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان:

کودک‌کشی در رژیم صهیونیستی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم

اهواز (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به اینکه کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم گفت: باید در کنار کودکان فلسطینی قرار گرفته و با آن‌ها همدردی کنیم.

کد مطلب: ۱۵۰۷۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کودک‌کشی در رژیم صهیونیستی را نمی‌توانیم نادیده بگیریم

داریوش آقاسی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی کودک با بیان اینکه "برای کودکان برای آینده" شعار هفته ملی کودک است بیان کرد: پیشنهاد می شود دستگاه‌های اجرایی در تمام نامه‌نگاری‌های خود که در حوزه کودک تا پایان سال صورت می گیرد از این شعار در سربرگ استفاده کنند.

وی درخصوص تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در خوزستان یادآور شد: یکی از برنامه‌های محوری این هفته همدردی با کودکان مظلوم فلسطین است.

به گفته آقاسی اکنون شرایط ویژه ای در جهان وجود دارد و باید دلسوزانه به مسائل حوزه کودک و نوجوان توجه کنیم.

وی با بیان اینکه روز شمار هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه است خاطر نشان کرد:برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته بامحورهای خانواده، محیط زیست، رشد و شکوفایی کودکان، عدالت، حقوق کودکان و هویت و رفاه می باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازگشایی مرکز شماره دو کانون پرورش فکری خرمشهر گفت: این مرکز از قدیمی‌ترین مراکز استان است که پس از شیوع بیماری کرونا تعطیل شد اما با رایزنی های صورت گرفته و تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه مجدد در این هفته بازگشایی می شود.

وی درخصوص مراکز سیار نیز توضیح داد: مراکز سیار روستایی ایذه و دزفول با درنظر گرفتن خودرو و مربی تخصصی در هفته ملی کودک راه‌اندازی خواهند شد.

آقاسی با بیان اینکه حمایت دستگاه‌های دولتی از هفته ملی کودک یکی از مطالبات جدی ما است توضیح داد: کانون پرورش فکری به دور از هر تنش، فعالیت خود را برای کودکان انجام می‌دهد. نشر فعالیت‌های کانون اهمیت بسیاری دارد که امیدواریم رسانه‌ها در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشته باشند.

وی افزود: کانون پرورش فکری در تمام روزهای سال رسالت خود را انجام می دهد و اختصاص یک هفته برای کودکان فرصتی است تا بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف برنامه‌های مفیدی برای کودکان برگزار کنند ما نیز در این زمینه آن ها را حمایت می کنیم.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک در تمام مراکز رایگان است.

وی یادآور شد:  یکی دیگر ار برنامه‌های این هفته اجرای نمایش عروسکی "تولد لولویی" اثر مرضیه عبیدی است.

آقاسی درخصوص راه‌اندازی مراکز کانون پرورش فکری گفت: ساختمانی در در منطقه چمگلک شهرستان اندیمشک ساخته شده که هم اکنون در اختیار شورای شهر می باشد اما برای تخلیه آن اعلام آمادگی کرده‌اند. برای استقرار کانون در شهرهای جدید نیز اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم همکاری شهرداری و فرمانداری این شهرها جهت راه اندازی مراکز جدید تصریح کرد: درحال حاضر برای راه اندازی مرکز در صیدون و دزپارت آمادگی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار