بیانیه مجمع بسیج شهرستان حمیدیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی‌

حمیدیه (پانا) - مجمع بسیج شهرستان حمیدیه در محکومیت به شهادت رساندن دبیر‌کل حزب الله لبنان، شهید والامقام سید حسن نصرالله توسط رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه مجمع بسیج شهرستان حمیدیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی‌

‌در این بیانیه آمده است:‌

«‌بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ‌»

وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ».

بار دیگر ایادی خبیث استکبار و رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی با پلیدی تمام و اقدامی ناجوانمردانه و رذل‌، مردی نستوه و شجاع و رهبر محور مقاومت لبنان شهید والامقام سید حسن نصرالله را به شهادت رساند و با این عمل جنون‌آمیز ثابت کرد که در سردرگمی و ترس از فروپاشی و اضمحلال قریب‌الوقوعش دیوانه‌وار و بدون ذره‌ای انسانیت و عدم توجه به هشدارهای بین‌المللی دست به کارهای ضد بشری و نقض قوانین انسانی می‌زند.

تاریخ نشان داده که ترور رهبران و فرماندهان محور مقاومت توسط رژیم صهیو فاشیسم اسرائیل‌، عزم و همت محور مقاومت را راسخ‌تر کرده و بر صلابت و عزم رزمندگان شجاع و شهادت‌طلب مقاومت که این مسیر الهی و اخروی را با جان و دل برگزیده‌اند، بیش از پیش می‌افزاید.

مجمع بسیج شهرستان حمیدیه‌، ضمن محکومیت شدید این عمل بزدلانه و رذل رژیم منحوس صهیونیستی‌‌ و همدردی و ابراز تسلیت به مردم مقاوم لبنان و خانواده‌های معزز شهدای این حادثه و محور مقاومت، آمادگی خود را در اطاعت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (‌مد ظله العالی‌) اعلام می‌دارد.

به امید فروپاشی و از بین رفتن این غده سرطانی، اسرائیل منفور و جنایتکار و گسترده شدن صلح و امنیت در سرتاسر گیتی با ظهور حضرت مهدی موعود (عج) و زوال و فروپاشی استکبار جهانی آمریکا‌ و ایادی خبیث و فرومایه آن و تثبیت حکومت الهی در جهان. آمین یا رب العالمین.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار