نماینده ولی‌فقیه در خوزستان شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

اهواز (پانا) - حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد‌نبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را به عموم مسلمین تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

به گزارش پانا خوزستان در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ

الَّذِینَ إِذَآ أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوٓا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت پایان حتمی مقلدان خمینی است، هر کس راه حضرت روح الله سلام الله علیه را به حقیقت برای خود برگزیند پس حتما باید جامه سختی و جهاد را بر تن کند.

نفر دوم جبهه مقاومت در عملیات تروریستی ارتش زبون و خوار صهیونیستی به شهادت رسید و قلب آزادگان جهان را از اندوه و حزن سرشار کرد.

تصور لبنان بدون سید حسن نصرالله آن قدر سخت است که قلوب ما را مجروح ساخته و اشک‌های‌مان را بی‌اختیار و بی اجازه بر گونه‌ها جاری می‌سازد.

ما هنوز در سوگ رئیس جمهور عزیز بودیم که خبر رئیس حماس را برای‌مان آوردند.

هنوز مطالبه خون جناب اسماعیل هنیه را بر دست گرفته بودیم که داغ سنگین سید حسن نصرالله تا اعماق وجودمان را سوزاند.

اما یک قاعده ایمانی که تسلی بخش دلهای مجروح ماست این است که اذا اشتد البلاء قرب الفرج فقد قال الله تبارک و تعالی:

حَتَّىٰٓ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوٓا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَآءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَنْ نَشَآءُ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ.

این جانب شهادت دبیر کل محترم حزب الله لبنان جناب سید حسن نصرالله و نیز شهادت سردار سرافراز حاج عباس نیلفروشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظلّه الوافر تسلیت و تبریک عرض می‌کنم.

هم‌چنین شهادت این عزیزان را به خانواده‌های محترم‌شان و ملت شریف لبنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان طلب صبر و أجر عظیم می‌کنم.

و السلام علینا و علی عبادالله الصالحین

سید محمد نبی موسوی فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار