فرماندار اهواز:

شرکت‌ها به وظیفه خود در قبال آموزش‌ و پرورش عمل کنند

اهواز (پانا) - فرماندار شهرستان اهواز با اشاره به اینکه شرکت‌های تولیدی و صنعتی در پروژه مهر، وظایفی به عنوان معین ادارات آموزش‌ و پرورش دارند، گفت: شرکت‌ها نباید به این اقدامات به عنوان کمک بنگرند بلکه این وظیفه آن‌ها در قبال نظام آموزش‌ و پرورش است.

کد مطلب: ۱۵۰۱۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت‌ها به وظیفه خود در قبال آموزش‌ و پرورش عمل کنند

سیداحمد موالی‌زاده، روز یک‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اهواز ضمن گرامیداشت هفته وحدت بیان کرد: تمام دستگاه‌ها در قبال آموزش و پرورش، مسئولیت داریم و دانش‌آموزان، آینده‌سازان این نظام هستند. کاری کنیم تا روسای آموزش و پرورش، تنها دغدغه آموزش و تربیت داشته باشند.

وی ادامه داد: محوریت امور آموزش و پرورش با روسای این ادارات است اما توان آن‌ها نیز محدود است و یکی از مهمترین دغدغه‌های آنان تربیت و آموزش است و باید آنان را در این مسیر کمک کنیم.

موالی‌زاده ضمن قدردانی از مدیران شهرداری مناطق هشت‌گانه اهواز و همچنین شرکت‌های تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: در نشست‌های قبلی مقرر شد که شرکت های صنعتی در پروژه مهر، معین ادارات آموزش و پرورش باشند که مطابق بررسی‌ها این امر در حال انجام است.

به گفته وی، شرکت‌های تولیدی مانند نیشکر و نفت و گاز با یک برنامه‌ریزی دقیق، اعتبارات مسئولیت اجتماعی خود را به سمت اقدامات هدفمند مانند تهیه یا سرویس کولر، آبسردکن و دستگاه‌های زیراکس مدارس ببرند.

فرماندار شهرستان اهواز یادآور شد: در شورای آموزش و پرورش باید به دنبال حل مسائل کلان و سیاستگذاری امور باشیم. باید در زیرمجموعه کمیته‌ای برای پشتیبانی و پیگیری نیاز مدارس تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود معلم، خط قرمز ما است، ادامه داد: روسای ادارات آموزش و پرورش، گروه‌های نظارت برای پیگیری به مدارس بفرستند و همچنین برای اتمام پروژه‌ها زمانبندی تعریف کنند.

خبرنگار : ایلیا دالایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار