رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش:

خوزستان جزو 5 استان اول در صدور ابلاغ معلمان است

اهواز (پانا) - رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: استان خوزستان در صدور ابلاغ و تایید ضوابط ابلاغ معلمان بسیار خوب عمل کرده و جزو 5 استان اول در این حوزه است.

کد مطلب: ۱۵۰۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
خوزستان جزو 5 استان اول در صدور ابلاغ معلمان است

عادل خالقی، روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «معتقدیم عملکرد خوب، نتیجه خوب را در پی دارد. در استان خوزستان، پروژه مهر توسط مدیرکل این استان به خوبی مدیریت شده و همکاران نیز پای کار بوده‌اند.»

وی ادامه داد: «برحسب دستور مقام عالی وزارت، جهت تقدیر و تشکر و همچنین بازدید حضوری از شرایط در استان حاضر شده‌ایم تا اگر کمبودی نیز هست در زمان باقیمانده رفع شود. همه تلاش می‌کنیم تا سال تحصیلی امنی را برای دانش‌آموزان و فرهنگیان فراهم کنیم.»

خالقی تصریح کرد: «چند روز بیشتر تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی نمانده و از این رو حساسیت ما در این مدت در مسائل مختلف از جمله ساماندهی نیروی انسانی، بیشتر است.»

وی ادامه داد: «خدا را شاکریم که برای سال تحصیلی جدید، ساماندهی نیروی انسانی و رفع کمبودها زودتر شروع شد. استخدام نیروهای جدید و آموزش آن‌ها نیز به موقع صورت گرفت.»

این مسئول گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش که بر مساله ساماندهی نیروی انسانی تاکید ویژه دارد این امر سرعت بیشتری گرفته است. در حال حاضر مرحله تایید ضوابط ابلاغ در سراسر استان‌ها، تقریبا 3 برابر زمان زودتر از سال‌های پیش انجام شده است.»

وی با اشاره به اینکه در کلاس‌بندی نیز وضعیت خوبی داریم، تصریح کرد: «بیش از 90 درصد دانش‌آموزان، کلاس‌بندی شده‌اند.»

خبرنگار : ایلیا دالایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار