سال تحصیلی را با کمترین کمبود معلم آغاز خواهیم کرد

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت سال تحصیلی جدید را با کمترین کمبود معلم آغاز خواهیم کرد، تمام مدارس از جمله مدارس روستایی و کمتر برخوردار مورد پایش قرار گرفته اند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سال تحصیلی را با کمترین کمبود معلم آغاز خواهیم کرد

عبدلله حبیبی روز یکشنبه در حاشیه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت تقارن بازگشایی مدارس با میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی را با عنوان "مهر محمدی" نامگذاری کردیم که امیدواریم منشا خیر و برکت برای معلمان و دانش آموزان باشد.

وی با اشاره به اینکه از چندماه پیش برای بازگشایی مدارس برنامه ریزی شده است افزود: اتاق بررسی وضعیت نواحی و مناطق ۴۰ گانه استان در اسفندماه تشکیل شد که در آن مسائل مختلف ازجمله راه های کمبود معلمان بررسی گردید.

حبیبی تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری های استان مساله سرویس مدارس نیز حل شده است.

وی درخصوص لباس فرم مدارس نیز افزود: با نظارت مدیر هر آموزشگاه لباس های فرم مدارس باید تا پایان شهریورماه آماده باشند و دانش آموزان با لباس فرم، وارد مدرسه شوند.

حبیبی افزود: با مانورهای صورت گرفته در سطح مدارس، آمادگی آنان مورد ارزیابی قرار گرفته است امیدوارم با تمهیدات صورت گرفته جشن بازگشایی مدارس، جشن غنچه ها و جشن عاطفه ها به صورت شایسته برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار