مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌و‌گو با پانا:

آموزش و پرورش بستان از ظرفیت اربعینی این شهر به خوبی استفاده کرد

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با مطلوب خواندن نوع فعالیت دانش‌آموزان و فرهنگیان در مرز چذابه بیان کردفضای فیزیکی، نحوه اسکان زائران، نوع پذیرایی و اهدای هدایای فرهنگی به زوار خوب بود. شاهد آن هستیم که آموزش و پرورش بستان از ظرفیت فراهم شده در این شهر به خوبی استفاده کرده است.

کد مطلب: ۱۴۹۶۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بستان از ظرفیت اربعینی این شهر به خوبی استفاده کرد

عبدلله حبیبی شامگاه شنبه در بازدید از مرز چذابه ضمن حضور در غرفه اطلاع رسانی پانای خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: ادره کل آموزش و پرورش استان خوزستان مواکب اربعین حسینی را در مرزهای شلمچه و چذابه برای پذیرایی از زوار اباعبدلله الحسین(ع) آماده کرده است.

وی با اشاره به اینکه مواکبی نیز با همت مدارس غیردولتی در مرزها برپا شده است افزود: هرکدام از مواکب مستقر در مرزهای اربعینی شلمچه و چذابه دارای 20 منطقه معین هستند و هر روز خادمان یکی از مناطق در مرزهای تعیین شده حضور پیدا کرده و به زائران خدمت رسانی می کنند.

حبیبی تصریح کرد: همچنین یکصد مدرسه در مرزها، ورودی‌های استان خوزستان و شهر اهواز به محل اسکان تبدیل شده‌اند تا زائران در آنها استراحت کنند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار در استان خوزستان در تاریخ 25مرداد ماه سال جاری 50 موکب دانش آموزی در شهر اهواز برپا شد. در این مواکب پیوست‌های فرهنگی، نوحه خوانی، مداحی، نقالی خوانی و تعزیه در راستای اربعین حسینی برپا شد.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با حضور در موکب شهدای فرهنگیان مرز چذابه ضمن سخنرانی، اقدام به توزیع اقلام فرهنگی میان زوار اربعین حسینی کرد.

 

خبرنگار : مبینا منابهی حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار