امام جمعه شهرستان شیروان:

تربیت دانش آموزان باید در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته و رشد کند

شیروان (پانا) - امام جمعه شهرستان شیروان در دیدار با سرپرست اداره‌ کل، مدیران و کارکنان مدارس سما این شهرستان گفت: تربیت دانش آموزان باید در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته و رشد کند تا جسم و روح باهم قوی شوند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تربیت دانش آموزان باید در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته و رشد کند

حجت‌الاسلام جواد غلامی بر ضرورت اهمیت حوزه تربیت و آموزش اشاره نمود و اظهار کرد: بهترین و اساسی‌ترین فعالیت‌ها در جامعه، کار با دانش‌آموزان است، چرا که زیربنای جامعه دانش‌آموزان هستند.

وی با بیان اینکه بین فکر و اندیشه تا عمل فاصله بسیار زیاد است، گفت: اگر آموزش علمی به تنهایی صورت بگیرد خسارت بزرگی به جامعه آموزش و پرورش وارد می‌شود و لذا آموزش و پرورش در کنار هم معنا و مفهوم گرفته و وجوه مختلفی دارد.

غلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که مرکز آموزشی و فرهنگی سما شیروان کماکان در فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی پیشتاز باشد.

سرپرست اداره‌کل امور مدارس سمای واحد شیروان نیز گفت: هدف از این دیدار کسب رهنمودهای لازم از شما پیرامون پیشرفت فعالیت‌ها بوده و انتظار داریم که کماکان از حمایت و پشتیبانی شما در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برخوردار باشیم.

ابراهیم رئوفی، سمای شیروان را مجموعه‌ای کاملاً منسجم و با راندمان بالای کاری توصیف کرد و افزود: با تیمی که در سما مشغول فعالیت هستند می‌توانیم در سطح کشور و استان افتخارات زیادی را کسب کنیم.

خبرنگار : سمانه پور غلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار