سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان:

مدارس سما بازوان پرتوان برای آموزش وپرورش هستند

شیروان (پانا)- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: مدارس سما شیروان بازوان پرتوان برای آموزش وپرورش هستند که به تربیت نگاه ویژه ای دارند.

کد مطلب: ۱۵۰۹۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدارس سما بازوان پرتوان برای آموزش وپرورش هستند

در دیدار سرپرست اداره کل امور مدارس سما  شیروان با سرپرست جدید آموزش و پرورش، گسترش همکاری هر چه بیشتر آموزش و پرورش با سما مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی سما شیروان، ابراهیم رئوفی سرپرست اداره کل امور مدارس سما شیروان به همراه مدیران سما ،همکاران و  روابط عمومی با عقیل زمانی سرپرست جدید آموزش و پرورش شیروان دیدار و به تبادل نظر درباره حوزه فعالیت‌های مجتمع سما به گفتگو پرداختند. 

رئوفی در این نشست با بیان تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای وی، گزارشی از آمار و عملکرد مجموعه سما ارائه داد و گفت: مدارس سما در شیروان با ۱۶0۰ دانش آموز کمک های شایانی را از نظر فضای آموزشی، آزمایشگاه مرکزی، سایت کامپیوتری مجهز و نیز محتوای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شاخص و اشتغالزایی به آموزش و پرورش عرضه داشته است.

سرپرست جدید آموزش و پرورش نیز با بیان خوشامدگویی و تشکر از افتخارات و اقدمات ارزنده سما، اظهار کرد: آموزش و پرورش و مدارس سما در درجه اول یک رسالت مهم و اساسی در تربیت دانش آموزان دارند.

عقیل زمانی با اشاره به شعار سما (سماعی بود هرکه ساعی بود) و مبحث آموزش گفت: آموزش وپرورش دو مقوله جدا از هم نیستند، هدف اصلی مدرسه باید، پرورش‌ باشد و لذا آموزش ابزار است و هر زمان که جریان پرورشی شروع می‌شود، این جریان به کمک آموزش انجام می‌گیرد، چرا که بدون آموزش، پرورش رخ نمی‌دهد.

وی گفت: پرورش اگر از آموزش مهم‌تر نباشد، کمتر نیست. آن لوح سفید و آماده‌ای که ذهن دانش‌آموز ماست، فقط با خط خط کردن و عدد و رقم روی او نوشتن، درست نمی‌شود، بلکه ساختن لازم دارد و این ساختن در پرورش است.

خبرنگار : سمانه پور غلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار