جلسه مشترک فرماندهی بسیج حوزه شهید رجایی با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین زیارت

شیروان(پانا) - جلسه مشترک فرماندهی بسیج حوزه شهید رجایی با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین زیارت با موضوع برگزاری بازی های بومی محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مشترک فرماندهی بسیج حوزه شهید رجایی با رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین زیارت

به گزارش خبرنگار پانا، جلسه مشترک فرماندهی بسیح حوزه شهید رجایی شهر زیارت با رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان و شهردار و شورای شهر زیارت و فرماندهی انتظامی شهر زیارت و فرماندهی حوزه ام الائمه و جانشینان بسیج حوزه برادران و خواهران برگزار شد. در این مراسم حمید نوروززاده استاد فرمانده حوزه بسیج شهید رجایی شهر زیارت گفت: «برگزاری برنامه بازی بومی محلی به پیشنهاد مهدی شعبانی رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس بوده است.»

نوروززاده استاد افزود: «جلسات اولیه برگزار شده و هماهنگی ها انجام شده است. در این جلسه، تاریخ برگزاری بازی و مکان برگزاری و نوع بازی ها با تناسب جنسیت و سن مهم است.»

مهدی شعبانی رئیس اداره ورزش و جوانان بیان کرد: «برگزاری این بازی بومی مهمی در شهر زیارت از اتفاقات خوبی است و قول اجرای برنامه بازی محلی و جوایز مسابقات را خواهیم داد.»

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان ادامه داد: «مهم ترین اصل برای برگزاری این برنامه ها، جامعه هدف است که هیچ هزینه ای از کسانی که در مسابقات شرکت می کنند نخواهیم گرفت.»

فرهاد زراعتکار شهر زیارت در این جلسه عنوان کرد: «در برگزاری این برنامه شهرداری و شورای شهر زیارت هم همکاری خواهد کرد. شورا و شهرداری شهر زیارت در بحث فضاسازی محیط از جمله داربست و صندلی و نیمکت مشارکت خواهد کرد.»

شهردار شهر زیارت همچنین پیشنهاد غرفه و نمایشگاه دفاع مقدس هم در به مناسبت هفته دفاع مقدس را دادند.

فرمانده حوزه ام الائمه هم در برگزاری این برنامه عنوان کردند: «باید در برگزاری این برنامه مسئولیت ها مشخص شود و در بحث نیروی انسانی مشارکت خواهیم کرد و ضمنا زمان و تاریخ دقیق برگزاری بازی های بومی محلی مشخص باشد.»

خبرنگار : نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار