مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی:

رادیو پانا در مدارس فعال می‌شود

فاروج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی از نشست با خبرنگاران پانا خبرداد و گفت در این جلسه بر رادیو پانا تاکید داشتیم تا دانش‌آموزان بتوانند با تولید محتوا در این حوزه ایفای نقش کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رادیو پانا در مدارس فعال می‌شود

حسین کنعانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «بسیار خوشحال و خرسندیم که توفیق یافتیم در خدمت 40 نفر از دانش‌آموزخبرنگاران و مربی‌خبرنگاران فعال استان خراسان شمالی و خبرگزاری پانا بودیم. طی این جلسه، سیاست‌هایی را برای شروع سال تحصیلی و فعالیت‌های طول سال برای دوستان بازگو کردیم که تأکید بر رادیو پانای دانش‌آموزان و تولیدات خبری و رسانه داشتیم تا بتوانند در این حوزه ایفای نقش داشته باشند.»

وی خاطرنشان کرد: «یکی از برنامه‌های خیلی خوبی که ان‌شاءالله در برنامه‌های طول سال تحصیلی آینده داریم، فعال‌سازی رادیو پانا در سطح مدارس است به این صورت که دانش‌آموزان بتوانند متن‌هایی را به عنوان پادکست آماده کنند و از بلندگوی مدرسه در زمان زنگ تفریح ارائه دهند و اجرا داشته باشند.»

کنعانی بیان کرد: «موضوع بعدی که اهمیت ویژه دارد، حوزه رادیو پانا و رادیو مناسبتی است. امیدواریم بتوانیم اهدافی که ترسیم کرده‌ایم را عملیاتی کنیم و به این اهداف دست پیدا کنیم و دانش‌آموزان‌مان موفق‌تر از همیشه در این مجموعه فعالیت کنند.»

حجم فایل ویدیویی : ۷۵.۵۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۵۴ دانلود فایل
خبرنگار : غزل هنرپیشه , مبینا روستایی , فاطمه داوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار