سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان فاروج:

تمام لحظات با تلاش خبرنگاران ماندگار می‌مانند

فاروج (پانا) - سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان فاروج گفت اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام لحظات با تلاش خبرنگاران ماندگار می‌مانند

ابراهیم شمشیری، به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار پیامی صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب: اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود ... شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.۱۳۸۰/۸/۲۳

۱۷مرداد روز خبرنگار نمادی از ضرورت توجه به آگاهی بخشی و خدمت در جهت بسط روشنگری عمومی است. اصحاب رسانه صادقانه، تعهد و مسئولیت پذیری خود را به اثبات رسانده و وجدان بیدار جامعه هستند و در بیداری افکار عمومی نقشی ارزنده و مؤثر ایفا می‌کنند. بدون شک با گسترش فناوری های ارتباطی و شبکه های اجتماعی، اهمیت فعالیت خبرنگاران در ارائه اطلاعات دقیق و صحیح و تنویر افکار عمومی دو چندان شده است.

زحمات خبرنگاران به‌ویژه عزیزانی که در حوزه کشاورزی و اطلاع‌رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر و تشکر است.

لذا با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی کشور به خصوص در حوزه کشاورزی تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

خبرنگار : مبینا روستایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار