آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جاجرم

​ جاجرم (پانا) - آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جاجرم با حضور رئیس کل دادگستری استان، جمعی از مقامات قضایی و مسؤولان اجرایی در سطوح استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جاجرم

دراین مراسم، ضمن تکریم و قدردانی از تلاش های اکبری، رئیس پیشین دادگستری جاجرم، روح الله فدوی بندقرایی که پیش از این، سمت دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان را عهده دار بود، بعنوان رئیس جدید دادگستری جاجرم معارفه و  حجت الإسلام والمسلمین عزیزآبادی نیز بعنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی، در این مراسم گفت: یکی از سازوکارهایی که می تواند مسیر اجرای مقررات سند تحول قضایی و دستیابی به عدالت و احقاق حقوق عمومی را هموار،تسهیل و تسریع نماید، تغییرات در سطوح مدیریتی متناسب با توانمند ها و قابلیت های افراد است و امیدواریم در این مسیر، اولویت ها و انتظارت ما از مدیران جدید قضایی - که به آنان ابلاغ شده-به بهترین وجه ممکن محقق شود.

حجت الإسلام والمسلمین براتی‌زاده، صیانت از حقوق عامّه،نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم،قانون مداری،حفظ نظم و انضباط اداری در مناسبات سازمانی، حسن خلق در رفتار و کردار و تکریم قضات و  کارکنان،حفظ کرامت مراجعین و تعامل راهگشا و سازنده با ائمه جمعه و دیگر مسؤولان اجرایی و دستگاه های نظارتی،نظامی،انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی را بعنوان مهمترین انتظارات خود از مدیران جدید حوزه قضایی جاجرم عنوان کرد.

در این مراسم اکبری ،رئیس پیشین دادگستری و فدوی، دادستان سابق جاجرم گزارشی از عملکرد چند ساله دوران مدیریت خویش و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عزیززاده، دادستان جدید این شهرستان نیز مهمترین برنامه های خود را ارائه کردند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار