مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی؛

حرکت در مسیر توسعه و آبادانی حاصل هم افزایی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه است

بجنورد (پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: حرکت در مسیر توسعه و آبادانی حاصل هم افزایی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
 حرکت در مسیر توسعه و آبادانی حاصل هم افزایی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه است

 ابوالقاسم اکبری مدیر آموزش و پرورش خراسان شمالی در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر در استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت در مسیر توسعه و آبادانی حاصل هم افزایی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه است. خبرنگاران طلیعه داران عرصه دانش و آگاهی بخشی در عصر انفجار اطلاعات هستند و ارزش کار سخت و طاقت فرسای خبرنگاری بر هیچکس پوشیده نیست.

فعالان عرصه خبر، منادیان پیگیری و تلاش برای رفع کمبودها و تحقق مطالبات به حق مردم هستند. 

 هفدهم مرداد، جلوه گر این جایگاه مقدس خبرنگاری و یادآور شور ایثار و مجاهدت شهید محمود صارمی است که در راستای ادای رسالت خود، به شهادت رسید. 

خبرنگاران چشمان بینا و وجدان هوشیار جامعه هستند که همچون دیده‌بانانی امین و امانت‌دار مجدانه و متعهدانه در پی افراشتن پرچم آگاهی و روشن‌گری هستند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان استان، ۱۷ مرداد ماه «روز خبرنگار» یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی صحت و سلامتی برای مجاهدان راه اطلاع رسانی را دارم.

از یکایک اصحاب خبر استان خراسان شمالی، فعال در صداوسیما، نشریات و رسانه های مکتوب و مجازی و همه خبرنگاران و دست اندرکاران این عرصه در جای جای استان قدردانی نموده و ضمن تاکید مجدد بر آمادگی کامل مجموعه آموزش و پرورش استان برای همراهی و همکاری با این عزیزان در راستای شتابدهی به حرکت خراسان شمالی در مسیر توسعه و آبادانی، آرزوی سلامتی و موفقیت پایدار در همه لحظات زندگی را دارم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار