پیام تبریک نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت روز خبرنگار

سملقان (پانا)_نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۲۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت روز خبرنگار

محمد مهدی شهریاری به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد متن پیام بدین شرح است

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ن و القلم و مایسطرون »

"روز خبرنگار"، فرصتی است تا از زحمات و فداکاری‌های افرادی که با عشق و التزام به عدالت و صداقت، زندگی شغلی خود را وقف آگاهی بخشی به جامعه کرده‌اند، تجلیل کنیم.

اگر به رسالت خبرنگاری نگاهی عمیق‌تر داشته باشیم، درمی‌یابیم که این شغل فراتر از نوشتن تحولات روزانه است؛ خبرنگاران با قلم خود می‌توانند در برابر هرگونه کژی و بی‌عدالتی بایستند.

خبرنگاران حرفه‌ای و متعهد با تلاش خستگی‌ناپذیر خود، در پی ارتقاء سطح آگاهی عمومی هستند و با درک عمیق از نیازها و خواسته‌های مردم، نور آگاهی و اطلاع‌رسانی را در جامعه می‌تابانند. آنها با واقع‌نگاری صحیح و منصفانه، مانع از تحریف حقایق و واقعیت‌ها می‌شوند و از این طریق به "تأمین منافع ملی" کمک می‌کنند.

از سوی دیگر، اگرچه خبرنگاران در ایران با چالش‌های بسیاری مواجه‌اند و شرایط سختی را تجربه می‌کنند، اما نقش آنها در "تأمین امنیت ملی و اجتماعی" انکارناپذیر است. یک خبرنگار واقعی می‌تواند با بازتاب دقیق و صحیح اخبار و وقایع، به حفظ آرامش و اطمینان در جامعه کمک کند.

به ویژه در خراسان شمالی، رسانه‌های محلی نقش حیاتی در توسعه منطقه ایفا می‌کنند. این رسانه‌ها نه تنها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند، بلکه با انعکاس صدای جامعه، به تقویت مشارکت مدنی و توسعه پایدار کمک می‌کنند. تقویت این رسانه‌ها و ایجاد فضایی آزاد و سالم برای فعالیت خبرنگاران، بدون شک کشور را به سوی توسعه و دموکراسی رهنمون خواهد ساخت.

اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران فهیم و صدیق تبریک گفته و مراتب احترام و قدردانی خود را نسبت به فداکاری‌ها و تلاش‌های آنان که با صبوری وظیفه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه را بر دوش دارند، ابراز می‌دارم و از درگاه خداوند متعال برای همه ایشان آرزوی بهروزی و توفیق روزافزون دارم.

 

خبرنگار : یگانه شیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار