جشنواره نارا گام بسیار خوبی برای آشنایی نوجوان با فضای مجازی است

بجنورد(پانا) _ جشنواره نارا گام بسیار خوبی است که نوجوانان ما با فضای مجازی و با تاثیرات فضای مجازی در حوزه اجتماعی و فضای جهانی آشنا کنیم.

کد مطلب: ۱۴۸۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نارا گام بسیار خوبی برای آشنایی نوجوان با فضای مجازی است

ابوالقاسم اکبری در مراسم رونمایی پوستر جشنواره نارا گفت:« بسیار خوشحال و خرسندیم که مجموعه فرهنگ ارشاد با همکاری دستگاهای فرهنگی و آموزش و پرورش جشنواره نارا برای نسل نوجوان ما برگزار می کنند.

اکبری افزود: «جشنواره نارا مخفف نوجوان امروز رسانه آینده است. گام بسیار خوبی است که نوجوانان ما با فضای مجازی و با تاثیرات فضای مجازی در حوزه اجتماعی و فضای جهانی آشنا کنیم. موضوعی که انتخاب شد موضوع ایران است که در دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم میتوانند آثار خود در قالب کلیپ؛ ویدیو کست؛ انیمیشن؛ موشن گرافی در خصوص ایران؛ نقاط تاریخی ایران؛ دستاوردهای ایران تهیه کنند».

وی اظهار کرد: «در دو مرحله که بحث شد پنجاه امتیاز است که موضوع به خود فرد برمی گردد و پنجاه امتیاز به نشر و تاثیر گذاری موضوع فرد در فضای مجازی است. فرصت خوبی است که دانش آموزان مان در حیطه نوجوان بیشتر با فضای مجازی و تاثیرات فضای مجازی آشنا باشند؛ ضمن اینکه آموزش های لازم سواد رسانه برای دانش آموزان این طرح را به دنبال دارد و قرار است به زودی آغاز شود و تا شهریور ماه ادامه دارد نهایتاً در شهریور ماه به چهل نفر از نوجوانان که در این طرح شرکت می‌کنند جوایزی که توسط دبیرخانه این جشنواره که در خراسان شمالی؛ فرهنگ و ارشاد است، اهدا می شود.»

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: «انتظار داریم ان‌شاءالله دانش آموزان و نوجوانان در سراسر استان در این طرح بسیار ارزشمند که تاثیرات نوجوانان در رسانه امروز و آینده است شرکت کنند؛ فارغ از اینکه موفق شوند به هر حال در یک رویداد ملی به نام ایران و دستاورد های انقلاب شرکت خواهند کرد».

اکبری اظهار کرد:« امیدواریم که ان‌شاءالله نوجوانان خراسان شمالی مخصوصاً دانش آموزان در متوسطه اول و دوم حضور فعالی را داشته باشند؛ و شاهد موفقیت آنها در این حوزه هم باشیم».

حجم فایل ویدیویی : ۱۱.۶۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۴۵ دانلود فایل
خبرنگار : مائده قلیچی عکاس : زهرا رستگارنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار