مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج ؛

مدرسه تعطیل است اما تربیت تعطیل نیست

فاروج(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج در آیین افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت گفت: ما معتقدیم در آموزش و پرورش مدرسه تعطیل است اما تربیت تعطیل نیست.

کد مطلب: ۱۴۸۴۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

علی اکبر نیازی در افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: « از همه اولیا و دانش آموزان که همت داشتند و تلاش کردند در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کردند برای غنی‌سازی اوقات فراغت خود در ایام تابستان تشکر می‌کنم.»

نیازی در ادامه عنوان کرد: «ما معتقدیم در آموزش و پرورش که تابستان ها مدارس تعطیل است اما تربیت تعطیل نیست. برای همین از همه پایگاه‌های اوقات فراغت درخواست کردیم که این شرایط را فراهم کنند تا دانش آموزان در کلاس‌های اوقات فراغت که شامل؛ کلاس‌های قرآنی، فرهنگی و هنری، ورزشی، خبری و... هستند مراجعه کنند و ثبت نام صورت بگیرد.»

وی افزود: « در این زمینه اتحادیه انجمن اسلامی، سازمان دانش‌آموزی، دارالقرآن و... همه همکاران در مدارس و آموزش و پرورش این آمادگی را دارند که در خدمت دانش آموزان باشند.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج تصریح کرد: «در کنار آموزش و پرورش سایر دستگاه‌های اجرایی های دیگر مانند؛ کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان و سایر اداراتی که همسو هستند و در فراهم کردن بستر کلاس‌های تربیتی و آموزشی به ما کمک کردند.»

نیازی در پایان اظهار داشت:«ان‌شاءالله که همه این تلاش‌ها باعث شود دانش آموزان بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند و باعث ارتقاء مهارت‌ها و آگاهی‌ها و توانمندی دانش آموزان شود.»

حجم فایل ویدیویی : ۱۸.۳۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۰۹ دانلود فایل
نویسنده : غزل هنرپیشه خبرنگار : غزل هنرپیشه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار