گردهمایی گروههای مرجع و ذی نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد فرماندهی انتظامی شیروان

شیروان(پانا)_ گردهمایی گروههای مرجع و ذی نفوذ با موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری در محل نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۳۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی گروههای مرجع و ذی نفوذ در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد فرماندهی انتظامی شیروان

به گزارش خبرنگارپانا، گردهمایی گروههای مرجع و افراد ذی نفوذ شامل دهیاران و شوراهای روستاها و شوراها و مسئولان شهری در قالب نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شیروان برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شیروان به بیان موضوعات مرتبط با وظایف اداره متبوع و تبیین مباحث انتخاباتی پرداختند و در پایان نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان طی سخنانی ضمن بیان اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در استان و شهرستان به تبیین، تشریح وضعیت سیاسی و دعوت به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پرداختند. در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سلیمی و فرمانده انتظامی شهرستان به ۴ ابعاد راهبردی انتخابات یعنی رقابت، سلامت، امنیت، مشارکت در کلام رهبری اشاره کردند.

رییس عقیدتی سیاسی درباره اصل مشارکت و رقابت گفت:«یکی از بزرگ‌ترین محسّنات انتخابات این است که موتور پیشرفت کشور را تقویت می کند که این کار با مشارکت مردم صورت می پذیرد. اصل رقابت هم در انتخابات اصل موثر و مهمی است و باعث می شود تا با بیان برنامه ها بین افراد و رقابت آنها فرد اصلح و کارآمد به عنوان رییس جمهور تعیین شود.»

سرهنگ مجید یگانه پور هم دو بعد دیگر امنیت و سلامت را تشریح کرد: «مبحث امنیت در کلان موضوع انتخابات ابعاد مختلفی می‌تواند پیدا کند و امنیت در انتخابات مسئله مهمی است و کارکنان فراجا به عنوان فرزندان این سرزمین تا پای جان از ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی از جمله امنیت انتخابات دفاع می کنند.»

سرهنگ یگانه پور افزود:«سلامت در انتخابات در ابعاد مختلفی قابل‌تحقق است و «سلامت به معنای حقیقی کلمه» وقتی اتفاق خواهد افتاد که همه ابعاد آن شکل‌گرفته باشد.»

خبرنگار : نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار