جلسه شهردار و شورای شهر زیارت در خصوص حل مشکل آب شرب و آشامیدنی شهروندان شهر زیارت

شیروان(پانا)_ جلسه شهردار و شورای شهر زیارت با حضور مسئولین اداره آب وفرمانده انتظامی و کارمند شهرداری و پرسنل انتظامی درخصوص حل مشکل آب شرب شهر زیارت در محل دفتر شهردار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شهردار و شورای شهر زیارت در خصوص حل مشکل آب شرب و آشامیدنی شهروندان شهر زیارت

جلسه حل مشکل آب شرب و آشامیدنی در محل دفتر شهردار باحضور شورای شهر زیارت و فرمانده انتظامی شهر ومسئولین اداره آب و کارمند شهرداری و پرسنل انتظامی برگزار شد.

در این جلسه، دیدگاهها و نقطه نظرات متفاوتی بیان گردید. شهردار شهر زیارت از تفاهم نامه با اداره آب در خصوص چاه از مدار خارج شده و مجوز راه اندازی این چاه و اخذ مجوز کف شکنی و استفاده آن برای مصرف در بخش شرب خبر داد.

این چاه در زمان شوراهای گذشته قابل استفاده بود که سالهاست این چاه از مدار خارج شده است و راه اندازی این چاه بخشی از مشکلات عموم مردم را حل خواهد کرد.

کارمند اداره آب برای پاسخگویی به مشکلات مردمی، سامانه شبانه روزی در خصوص کمبود و قطعی آب با شماره ۱۲۲ و ۲۹۰۱_۶۲۴ معرفی کردند. مسئولان اداره آب، بیشتر مشکلات کمبود آب را عدم استفاده درست مردم در بحث آب شرب برشمردند.

نظر و پیشنهاد شورای شهر زیارت در خصوص کمبود آب این بود که به کسانی که از آب شرب برای مصارف غیر شرب استفاده می کنند تذکر داده شود و رعایت نکردن این موارد را از مسیر قانونی حل کنند.

خبرنگار : نرگس اشرفی زیارتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار