مراسم یادبود و بزرگداشت رئیس جمهور شهید و هیات همراه در سما شیروان برگزار شد

شیروان (پانا)_ مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، خادم‌الرضا شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور سرپرست اداره کل امور مدارس سما شیروان، مدیران، همکاران اداری و آموزشی سما شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یادبود و بزرگداشت رئیس جمهور شهید و هیات همراه در سما شیروان برگزار شد

ابراهیم رئوفی سرپرست اداره کل امور مدارس سما شیروان به بیان ویژگی‌های مثال زدنی شهید رئیسی مانند اخلاص، روحیه مردمی، ولایتمداری و جهادی بودن ایشان پرداخت و آیت‌الله رئیسی را الگویی اسلامی و جهادی برای مدیران دانست.

رئوفی با اشاره به سجایای اخلاقی والا و مثال‌زدنی آن شهید گرانقدر افزود: شهید آیت الله رئیسی به حق در کلام‌ مقام معظم رهبری جامع الاطراف معرفی شدند، ایشان جمعی از بهترین فضایل اخلاقی و بالاترین صفات انسانی بودند.

وی اخلاق خوش و تواضع شهید رئیسی را از جمله ویژگی‌های شخصیتی ایشان برشمرد و گفت: آیت الله رئیسی در طول عمر با برکت خود در مناسب و جایگاه‌های مختلف و مهمی حضور داشتند اما هیچ منسب و مقامی در شخصیت و اخلاق و روحیه تواضع ایشان اثر نداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهید آیت الله رئیسی از ابتدای انقلاب در مسیر نظام و آرمان‌های انقلاب ثابت قدم بود و از خود سوابق درخشانی به جای گذاشته است و خداوند نیز رزق او را عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت قرار داد.

قرائت پرفیض زیارت عاشورا و پذیرایی صبحانه از دیگر برنامه های مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان بود که به همت سما شیروان برگزار شد.

نویسنده : سمانه پورغلام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار