کارشناس روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان های مانه و سملقان:

خبرنگاری و روابط عمومی علاقه شغل حرف اول را می زند

سملقان(پانا)_ کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های مانه و سملقان گفت: خبرنگاری و روابط عمومی علاقه شغل حرف اول را می زند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری و روابط عمومی علاقه شغل حرف اول را می زند

محمد مروتی در گفت و گو با پانا گفت: اصولاً در کار خبرنگاری و روابط عمومی علاقه شغل حرف اول را میزند، کسانی که وارد این شغل می شوند اگر علاقه به این کار نداشته باشند رفته رفته کار برای آنها سخت تر می شود و کسانی که به نویسندگی یا عکاسی های اداری علاقه دارند می‌توانند وارد این شغل شوند و فعالیت کنند.

وی گفت: درشهرستان های مانه و سملقان، مردم  و به ویژه جامعه فرهنگیان که با آنها در ارتباط هستیم به ما خیلی کمک می‌کنند و در حوزه پوشش اخبار ما را همراهی می‌کنند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به طور کلی مطالعات اخبار در این حوزه و بررسی خبرنگار‌ها و خبرگزاری های معتبر و پوشش اخبار آن‌ها، این موارد به ما کمک می‌کند تا فن بیان مان قوی تر شود و راحت تر بتوانیم با مخاطب هایمان ارتباط برقرار کنیم، توصیه ای که به خبرنگاری‌ها و خبرگزاری های جوان‌تر دارم این است خبرگزاری ها را دنبال کنند و اخبار را بیشتر پوشش بدهند؛ تا تجربه بیشتری کسب کنند و با موارد آشنا بشوند.وی در پایان افزود: از تمامی خبرنگاران پانا تشکر کرد و بخصوص دانش آموزانی که ما را در پوشش اخبار همراهی میکنند.

 

حجم فایل ویدیویی : ۱۶.۴۱M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۴۴ دانلود فایل
خبرنگار : هستی لنگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار