استاندار خراسان شمالی؛

در هفته مشاغل برپایی این نمایشگاه اهمیت تربیت هنر آموزان استان را دارد

بجنورد(پانا)_ استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه هفته مشاغل گفت: به بهانه هفته مشاغل، برپایی این نمایشگاه اهمیّت تربیتی هنرآموزان استان را دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
در هفته مشاغل برپایی این نمایشگاه اهمیت تربیت هنر آموزان استان را دارد

     محمد رضا حسین نژاد در آیین افتتاحیه نمایشگاه معرفی مشاغل بیان کرد: در سفر ریاست محترم جمهور مجوز ۸هنرستان مجوز گرفته شد در شورای آموزش پرورش به ۱۰ هنرستان افزایش پیدا کرد و درحال حاضر ۹۰ هنرستان و ۹۰ رشته در سطح استان وجود دارد .

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: معتقدیم سالی که جهش تولید با مشارکت مردم باشد یکی از مهمترین ارکان، بحث نیروی انسانی است که قاعدتاً تربیت هنر جویانی که در این هنرستان ها است از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: برپایی این نمایشگاه هم بدین لحاظ بوده که یک آشنایی و ارتباطی بین رشته ها بوجود بیاید و از کار همدیگر مطلع شوند و در ادامه هم قصد داریم که متناسب با زیست بوم استان، مثلاً اگر هنرستان پرورش اسب اصیل ترکمن یا هنرستان فرش دورو و یا هنرستانهای دیگه ک متناسب با زیست بوم استان باشد تقویت کنیم تا نیروهایی تربیت شوند که دراستان باقی بمونند و باعث توسعه استان شوند و در ابعاد مختلف و همچنین بحث افزایش تولید در داخل استان باشند که این نمایشگاه الحمدالله از ابعاد مختلف برخوردار است که بتواند باعث تشویق هنر جویان شود و در آینده بحث ایجاد شغل و تولیداتی که در استان صورت می گیرد. 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار