هر استانی آثار با کیفیت، خلاقانه و متناسب با شرایط زیست بوم خود در عرصه اقتصادی رعایت می‌کند

بجنورد(پانا)_ مدیر کل دفتر فنی و حرفه ای و کار دانش وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح نمایشگاه هفته مشاغل گفت: آثاری که در نمایشگاه وجود داشت آثاری با کیفیت، خلاقانه و متناسب با بوم بوده است و این یک زمینه ای بسیار مناسب برای رشد، پیشرفت و قوی شدن کشورمان در عرصه اقتصادی هر استانی، در هر منطقه ای بوده و شرایط زیست بوم خود را رعایت می کند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هر استانی آثار با کیفیت، خلاقانه و متناسب با شرایط زیست بوم خود در عرصه اقتصادی رعایت می‌کند

عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای وکاردانش در بازدید از نمایشگاه بیان کرد: هدف از سفر به استان خراسان شمالی مشاهده ظرفیتها ، توانمندی های ویژه و بالقوه دانش آموزان این استان است  تابا حمایت دولت محترم و وزارت اموزش و پرورش حمایت های ویژه ازهنرستان های این استان انجام بدهیم.

وی  ضمن ابراز خرسندی از دیدن آثار زیبای دانش آموزان هنرستان های خراسان شمالی گفت: بنده در نمایشگاهای زیادی شرکت کردم، اما آثاری که در این زیست بوم استان وجود دارد اثاری واقعا با کیفیت خلاقانه و متناسب با بوم است و واقعا کیفیت کار و سطح کار واقعاً قابل توجه است که این نشان از توانمندی هنرجویان می باشد که متناسب با هر بوم خلاقیت متناسب با بوم خودشون دارند و این یک زمینه بسیار مناسب برای رشد و پیشرفت و قوی شدن کشورمان در عرصه اقتصادی هر استانی است وهرمنطقه ای شرایط زیست بوم خودش را رعایت می کند.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی حرفه‌ای وکاردانش تصریح کرد: وقتی مشارکت مردم در اقتصاد بالا باشد رشد صورت میگیرد و اقتصاد پایه اش از دبیرستان و هنرستان شروع می شود، دانش اموزان پایه این کار هستند وسرمایه گذاری بر دانش آموزان، یک کار هوشمندانه است که برای اینده مسیر توسعه و اقتصادی استان از طریق هنرستان و توسط این بچه ها رقم میخورد.

عباس بیات عنوان کرد: باحمایت ویژه دولت محترم از هنرستانها در صدد هستیم با برنامه ریزی برای اشتغال دانش آموزان هنرستان فراهم شود.

 وی ادامه داد: در شورای عالی با حضور رئیس جمهور محترم موضوع اشتغال دانش آموزان هنرستانی و همچنین برای بحث سربازی دانش آموزان آقا پسر مطرح شده  و افرادی که در این حوزه مهارت می آموزند تسهیلاتی فراهم شده است همچنین برای مجوزها و وامها، تسهیلاتی دولت مشخص کرده است که در یک آیین نامه ای که توسط دولت داره انجام میشه حمایت ویژه ای از دانش اموزان هنرستانی در ادامه کارشون صورت میگیرد.

نویسنده : یگانه شیری خبرنگار : سینا مشتاقی عکاس : مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار