هفته معرفی مشاغل در شهرستان مانه و سملقان

سملقان(پانا)_نشست تخصصی با دبیران هنرستان دخترانه فنی و حرفه ای بصیرت در هفته معرفی مشاغل در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته معرفی مشاغل در شهرستان مانه و سملقان

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش در این نشست محسن روحانی مدیر آموزش و پرورش، کاویانی معاون پرورشی و تربیتی بدنی، صمدی کارشناس مسئول متوسطه دوره دوم، رمضان زاده کارشناس مسئول متوسطه دوره اول ، مروتی روابط عمومی و کیانی کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی حضور داشتند.

در این نشست مدیر آموزش و پرورش ضمن عرض خداقوت به دبیران، وظیفه دبیران هنرستان های فنی و حرفه ای و مراکز کاردانش را در مهارت آموزی دانش آموزان مهم دانست و تاکید کرد: بر خلاف تصور عامه مردم، در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیروی تخصصی و ماهر پرورش می یابد. همچنین، دبیران در این زمینه به بیان دیدگاه های شان پرداختند.

همچنین در حین این نشست، کیانی، کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیشنهاد داد: در هفته مشاغل بین مدارس متوسطه دوره اول و دوم تعامل وجود داشته باشد و نیازسنجی شود و با توجه به نیاز دانش آموزان مدارس متوسطه دوره اول دبیران هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در این مدارس حضور یابند و برای دانش آموزان رشته های مختلف را تشریح کنند تا آن ها با توجه به استعداد و توانایی شان بتوانند انتخاب رشته درستی انجام دهند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار