قدردانی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس

بجنورد (پانا) _ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی طی پیامی از حضور تاریخی، به یادماندنی، حماسی،پرشور و ارزشمند اقشار مختلف مردم استان از جمله کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی در راهپیمایی باشکوه "روز جهانی قدس" قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس

متن پیام حجت الإسلام والمسلمین براتی‌زاده بدین شرح است : 

آفرین بر غیرت و حمیت شما عزیزان که با بهره مندی از بصیرت مثال زدنی و با درک صحیح و فهم دقیق و آگاهانه از رویدادهای فعلی جامعه جهانی،جهان اسلام و منطقه، قاطعانه و مستحکم،گوش به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، در میدان و عرصه عمل حاضر شدید و  پای کار آمدید و یکدل و یکصدا، منسجم و یکپارچه با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردید.

درود بر شما عزیزان که در حماسه حضور "روز قدس"، رستاخیز دیگری را رقم زدید که تا ابد چنان برگ زرینی در کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و استان خراسان شمالی-گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها-باقی خواهد ماند.

امروز شما با فریادهای بلند خود نه تنها جنایات رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی را محکوم کردید بلکه با حمایت از مظلوم ترین انسان های جهان، حقانیت فلسطینیان و آرمان رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها را همراه با همه ی احرار عالم به رشته تصویر و منصه ظهور و بروز رساندید. 

بدون شک آرمان فلسطین، بعنوان پاره تن اسلام با ابتناء بر عدالت خواهی، نفی سلطه، ظلم و ستم و پشتیبانی از دین خدا همچنان زنده و جاودانه هست و خواهد بود. لذا مستکبرین جهان با وجود همه امکانات و قدرتهای ظاهری در برابر نیروی اراده محور مقاومت و مسلمین عالم که به پشتوانه های معنوی و امدادهای لایتناهی الهی متکی بوده و به چنین قابلیت هایی تجهیز شده است، راه به جایی نخواهد برد.

قطعاً امروز مشت های گره کرده ی شما مزین به شعار"مرگ بر صهیونیسم" مفهوم سازی و معناآفرینی اعجاب انگیزی را به همراه خواهد داشت. بطوریکه جعلی  و غصبی بودن رژیمی را در اذهان متبادر و تداعی می نماید که در تلاش است تا جغرافیایی موهوم،تخیلی، مجعول و غیرواقعی را  که ساخته و پرداخته نظام زر و زور و تزویر است به جای حقیقتی که "فلسطین "نام دارد،نهادینه سازی نماید. در حالیکه روایت دقیق از اصل و ماهیت ماجرا، در ترازوی عدالت مورد محک و قضاوت آزادگان عالم قرار می گیرد و  می تواند روند استیصال استکبار و  فرایند اضمحلال صهیونیستم بین الملل را در مسیر نیل به اهدافشان تسهیل و تسریع نماید.

قدر مسلم با تأثر از این چنین خیزش عظیمی،توان و اقتدار نهضت های اسلامی و آزادگان عالم بطور مضاعف و قابل ملاحظه‌ای تقویت گشته و در نقطه مقابل، قدرت مستکبرین جهان و صهیونیست ها و مزدوران و ایادی آنان روز به روز  رو به  زوال و نیستی است و به حضیضی و سقوط نزدیک تر شده است.

و درود بر شما که نیکو آمدید و خوش درخشیدید. پاینده و پیروز و موفق و مؤید باشید.

توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم. 

"والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته "

رضا براتی زاده

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار