در نشست مشترک استاندار خراسان شمالی با منتخبان مردم در مجلس، مطرح شد؛

مسئولان استان خراسان شمالی باید با همدلی برای توسعه استان تلاش کنند

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی در دو نشست امروز خود با منتخبان مردم شهرستان‌های "اسفراین و بام و صفی آباد" و "بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم" با فرهیختگان و فعالان اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دو حوزه انتخابیه خراسان شمالی، همدلی میان همه مسئولان استان را مایه توسعه استان ذکر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

استاندار اظهار داشت: با همدلی همه مسئولان استان با نماینده ولی فقیه، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و... بدون ورود به حاشیه‌های بی‌اهمیت، توسعه استان را پیگیری کرده و می‌کنیم.

دیدار صمیمانه منتخبان سه حوزه انتخابیه خراسان شمالی تاکنون با استاندار، به ویژه حمایت های صریح امروز دو تن از منتخبین مردم از برنامه‌های استاندار خراسان شمالی، نشان می‌دهد، این همدلی همچنان با منتخبان جدید مردم در خراسان شمالی ادامه می‌یابد و نویدبخش روزهای بهتری در مسیر توسعه استان است.

قوامی در نشست امروز خود با صراحت تجربیات استاندار در حوزه های عمرانی را برای پیشبرد زیرساخت ها موثر و لازم خواند و بر آمادگی فعالان اسفراین و بام و صفی آباد برای کمک به توسعه استان تاکید کرد و گفت: ما برای بیعت با استاندار خراسان شمالی آمده ایم.

مهدی شهریاری نیز امروز در نشست جداگانه ای اظهار داشت در مجلس هشتم در خدمت استاندار بودیم و خوشحالم که استاندار بومی و مجرب، سکان مدیریت استان را برعهده دارد و باید با وحدت و همدلی استاندار را در رفع محرومیت‌ها و مشکلات و پیشبرد برنامه‌های توسعه ای استان کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار