با حضور گویندگان و مجریان صدا و سیمای خراسان رضوی صورت گرفت:

برگزاری آزمون گویندگی و مجری گری در پردیس شهید بهشتی

مشهد(پانا)-عصر دیروز با حضور مدیر صدای مرکز خراسان رضوی و چهار تن از گویندگان و مجریان برتر صدا و سیمای این استان، آزمون گویندگی و مجری گری در پردیس شهید بهشتی مشهد انجام شد.

کد مطلب: ۹۸۷۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون گویندگی و مجری گری در پردیس شهید بهشتی

در این آزمون که با حضور علی دهقانی، محسن افکاری، شهرام رفوگران و شهریار صفاجو از مجریان و گویندگان برتر خراسان انجام شد، از 42 تن از دانشجومعلمان پردیس شهید بهشتی تست گویندگی و مجری گری گرفته شد و سطح توانمندی های آنان برای گویندگی و اجرای برنامه های رسمی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

بنابر همین گزارش، رمضان نیری، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی در ابتدای این آزمون در جمع دانشجومعلمان قرار گرفت و در سخنانی با بیان این که معلم برای انجام وظایف معلمی خود ناگزیر از ورود به جهان دانش آموزان است، گفت: کلید این ورود بهره گیری از زبان و استفاده صحیح از فن بیان است.

وی ابراز امیدواری کرد دانشجومعلمان با ارتقاء سطح مهارت های زبانی و گفتاری خود بتوانند ارتباط هرچه کامل تری با دانش آموزان برقرار کنند.

گفتنی است نفرات برگزیده این آزمون در کلاس های گویندگی و مجری گری که به زودی در پردیس شهید بهشتی برگزار می گردد شرکت خواهند کرد.

این آزمون به همت روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی و انجمن علمی دانشجویی رسانه و نوآوری پردیس شهید بهشتی و با همکاری کارشناسی هوشمندسازی، کارشناسی فرهنگی اجتماعی و کانون نقد فیلم این پردیس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار