بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس زبرخان برگزار شد

زبرخان(پانا)- همزمان با سراسر کشور در اولین روز از ماه آبان،دانش آموزان منطقه زبرخان در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت و نمایندگان خود را در پارلمان دانش آموزی انتخاب کردند.

کد مطلب: ۹۶۳۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس زبرخان برگزار شد

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه زبرخان در آیین نمادین انتخابات شورای دانش آموزی این منطقه در دبیرستان شبانه روزی علی بن ابیطالب(ع) شهر درود، گفت: انتخابات شورای دانش آموزی، نمادی از عزت‌بخشی به دانش آموزان و استفاده از توان و ظرفیت آنان در اداره امور مدرسه است.

سید مجتبی تاراش گفت: هم‌فکری و هم‌اندیشی، از ملزومات امروز جهان برای دست‌یابی به پیشرفت است و دانش‌آموزان با شرکت در انتخابات شورای دانش‌آموزی، این مشارکت و هم‌فکری برای آینده را تمرین می‌کنند.

وی با اشاره به شعار اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی 99-1398 خاطرنشان کرد: امسال آموزش پرورش خراسان رضوی شعار بسیارخوبی است و امیدآفرینی، مشارکت پذیری و مهارت آموزش به ما انگیزه می دهد و به برنامه های مدارس هم جهت می دهد و انتخابات شورای دانش آموزی تمرین بسیار خوبی برای مشارکت پذیری و دموکراسی در جامعه است.

تاراش با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش پرورش ساحت های تعلیم تربیت را مشخص کرده و چراغ راهی برای فعالیت ها و اهداف آموزش پرورش است، تصریح کرد: یکی از ارکان مهم مدرسه، دانش آموزان هستند که در قالب شورای دانش آموزی می توانند در این راه مشارکت داشته باشند و شورای دانش آموزی می تواند پل ارتباطی مسئولین با دانش آموزان را تسهیل کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش زبرخان گفت: یکی از مواردی که می تواند روحیه خودباوری و امیدآفرینی را در دانش آموزان بالا ببرد همین تشکل شورای دانش آموزی است و شما باید خودتان را بشناسید و خودباوری را در خودتان تقویت کنید چرا که در این صورت اتفاق های بزرگ و خوبی برای آینده تان می افتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار