پایان دوره توانمند سازی کارشناسان حوزه پرورشی ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد

مشهد( پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در اختتامیه دوره توانمند سازی کارشناسان استانی این حوزه بر تقویت فعالیت های دانش آموزی در دار القرآن ها و کانون های فرهنگی و تربیتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پایان دوره توانمند سازی کارشناسان  حوزه پرورشی ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد

علیرضا مالک اشرفی در این مراسم اظهار کرد: کانون ها و دار القرآن ها باید محل رفت و آمد و فعالیت های دانش آموزان باشد و رونق پیدا کند.
وی ادامه داد: در موضوع حفظ جزء سی قرآن کریم امسال هم برنامه داریم و این برنامه از فعالیت های قرآنی مهم است.
مالک اشرفی گفت: شعار سال آموزش و پرورش مهم و بسیار خوب است که در بازدید ها حتما فعالیت های مدارس در این رابطه بررسی و بر آن تاکید شود.
وی افزود: به دلیل رعایت حریم محفل دانش آموزی در برنامه ها مختلف و نمایشگاه ها دقت لازم انجام شود و قواعد و قوانین تعلیم و تربیتی رعایت شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: امسال سال انتخابات است و در حوزه پرورشی بدون جهت گیری سیاسی برای حضور حداکثری تلاش خواهد شد.
وی گفت: متولیان اصلی برنامه های آموزش و پرورش مدیران مدارس هستند و ارتباط صمیمانه با این عزیزان نیاز است تا برنامه ها به درستی پیش رود. تشکل های دانش آموزی در مدارس تقویت شوند تا شعار هر دانش آموز یک نقش محقق شود.
وی اظهار کرد: توانمند سازی، پیشگیری و مداخله در درمان از فعالیت های ما در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و لازم است فعالیت های مراکز مشاوره تقویت شود.
مالک اشرفی گفت: انتخابات شورای دانش آموزی را با جدیت پیگیری کنید که می تواند به نوعی زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات پایان سال شود و استفاده از ظرفیت شورای دانش آموزی در برنامه های مختلف مورد انتظار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار