حمایت از سازندگان فیلم کوتاه در نیشابور

نیشابور (پانا ) - مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور از ارائه کمک های مالی بلاعوض به سازندگان فیلم کوتاه در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از سازندگان فیلم کوتاه در نیشابور

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: فیلمسازان می‌توانند فیلمنامه‌های فاخر و ارزشمند خود را برای داوری به انجمن سینمای جوان ارائه کنند وامسال به صورت ویژه از فیلم های کوتاه حمایت می کنیم.

مسعود سلیمانی سپهرافزود: شورای تولید در انجمن سینمای جوان تشکیل گردیده که ایده‌ها و طرح‌های فیلم سازان در این شورا بررسی و برترین‌ها برای تولید و حمایت گزینش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد:فیلم‌های برتر از مراحل ابتدایی تولید تا پایان ساخت تحت مراقبت این شورای تخصصی که در استان می باشند وازهنرمندان نیشابوری مهدی فرد قادری عضو این شورا هستند و از ۱۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض بهره مند می‌شوند.

سلیمانی سپهریادآورشد:علاقمندان وفیلمسازان جوان شهرستان نیشابور می توانند با مراجعه به سایت انجمن (production.iycs.ir)سپس به قسمت (پورتال تولید) در بخش (آیین نامه ها و فرم ها) رفته و پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری مخصوص و همیشگی و تایید آن در ایمیل شخصی، وارد حساب کاربری در همان سایت و همان بخش بشوند و در قسمت (ثبت طرح)، آثارتان را ارائه نمایند تا پس از برسی اولیه با تشکیل شورا از فیلمساز جهت شورای پیچینک دعوت بعمل آید.

وی عنوان کرد:برای فیلمسازی ابتدا فیلمساز طرح اولیه را آورده و در شورای فیلم‌نامه مطرح و مجوز داده می‌شود، سپس به فیلم‌نامه پروانه ساخت می‌دهیم که در مرحله ساخت فیلم، انجمن وظیفه حمایتی چه مادی و چه معنوی دارد .

سلیمانی سپهرتاکیدکرد:برخی از فیلمسازان معتقدند اگر فیلمی تولید می‌شود ۱۰۰ درصد بودجه را باید انجمن تقبل کند، در صورتی که اینگونه نیست زیرا اگر انجمن کل بودجه را بدهد در این صورت مالکیت فیلم متعلق به انجمن سینمای جوان ایران می‌شوددربخش نیمه حرفه ای نیز به فراخور امکانات وتجهیزات موجود در دفتر تا سقف 20 میلیون ریال حمایت بلا عوض می شود.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد: دفتر انجمن سینمای جوان نیشابور با برگزاری هفتگی پاتوق فیلم کوتاه هر هفته یکشنبه ها ساعت 18 در مجتمع امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اقدام به نمایش ونقد برسی رایگان برای تمامی علاقمندان حوزه فیلم کوتاه می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار