اجرای طرح «تابستانه کتاب» در نیشابور

نیشابور ( پانا )- اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتابفروشی نشر دانش نیشابور 25 تیر الی 3مرداد98 با تخفیف 15 الی ۲۵ درصد برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح «تابستانه کتاب» در نیشابور

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.

رمضانعلی بیات افزود: در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا هستند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

وی خاطرنشان کرد: طرح «تابستانه کتاب» تا 3مرداد98 در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می شود که بر این اساس علاقه‌مندان با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف 15 تا25 درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد وبیست هزار تومان استفاده کنند.

وی یادآورشد عنوان کرد:علاقمندان می‌توان کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵درصدی از کتاب‌فروشی عضو طرح کتاب « کتابفروشی نشر دانش » واقع در خیابان شهید جعفری (راه آهن) پایین تر از اداره پست روبروی ثبت اسناد، خریداری کنند.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: در راستای طرح تابستانه کتاب، یازدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با عضویت بیش از ۶۰۰ کتابفروشی از سراسر کشور از ۲۵ تیردر استان ها و ۲۷ تیر در شهر تهران کار خود را آغاز و موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروش ها پرداخت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار