آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت تایباد

معاون پرورشی و تربیت بدنی و دبیر ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش تایباد، اوقات فراغت را از فرصت های دانست که دانش آموز هیچ گونه تکلیفی ندارد یا موظف به کاری نیست؛ بلکه با زمانی که در اختیار دارد با میل و خواسته خویش به فعالیت خاصی بپردازد.

کد مطلب: ۹۱۹۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت پایگاه های اوقات فراغت تایباد

محمد مقدم در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : دوره های اوقات فراغت در زمینه های قرآنی مانند: تجوید، تفسیر، روخوانی و روانخوانی؛ فرهنگی و هنری مانند: خطاطی، نقاشی و موسیقی؛ ورزشی مانند: فوتسال، فوتبال و والیبال؛ علمی مانند: رباتیک، سازه های ماکارونی، زبان انگلیسی، عربی و ریاضی می باشد.

وی ادامه داد: از برنامه های جانبی ما افتتاحیه کلاس ها، برگزاری اردوهای فرهنگی-تربیتی، سینما، نمایش فیلم و استخر می باشد و در آخر کلاس ها هم برنامه اختتامیه خواهیم داشت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی، خاطر نشان کرد:« برای دانش آموزان شرکت کننده در چند رشته، خانواده های دارای دو یا چند متقاضی، فرهنگیان و دانش آموزان مقام آورده در مسابقات، تخفیفاتی نیز در نظر خواهیم گرفت.»

مقدم با اشاره به احداث تاسیسات ورزشی اخیر در مجموعه شهرستان افزود : از ظرفیت های زمین چمن مصنوعی جدید تایباد برای کلاس های ورزشی استفاده خواهیم کرد و امید داریم رونقی برای ورزش جوانان شهرستان باشد.

وی گفت: پایگاه های اصلی آموزش و پرورش در سطح شهر کانون فرهنگی-تربیتی سروش برای پسران، کانون فاطمة الزهرا(س) برای خواهران، دارالقرآن خاتم الانبیاء(ص) و پژوهشسرای رازی می باشند. مسجد امام حسن مجتبی(ع)، مسجد امام محمدباقر(ع)، شهرهای مشهدریزه و کاریز از پایگاه های فرعی می باشند که با توجه به تعداد متقاضیان، در آنجا نیز کلاس هایی دایر خواهد شد.اوقات فراغت را می توان فرصت هایی دانست که انسان، رها از وظایف شغلی و درسی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار