اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در چناران

چناران (پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان چناران از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در چناران و دستگیری بیش از 50 معتاد در شهر چناران خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در چناران

برات اویسی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چناران در این باره گفت: شب گذشته طرح جمع آوری معتادین متهاجر با بسیج نیروهای انتظامی و عملیاتی و با همکاری شهرداری چناران با هدف ساماندهی به نظم اجتماعی، کاهش معضلات و مشکلات شهری، و کنترل سرقت های خرد در سطح شهر چناران به اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران ادامه داد: در اجرای موفقیت آمیز این طرح که با هماهنگی مقامات قضایی صورت گرفت، بیش از 50 معتاد متهاجر از سطح شهر چناران جمع آوری و تحت نظر قرار گرفتند.
سرهنگ اویسی افزود: متأسفانه افراد گرفتار به اعتیاد جهت تأمین نیاز معیشتی خود از هیچگونه ناهنجاری، اخلال در نظم و حتی اقدام به سرقت و ضرر زیان به دیگران فروگذار نبوده و معمولا مشکلاتی را برای شهورندان بوجود می آورد که با هماهنگی دادستانی و مشارکت ادرات ذیزبط از جمله شهرداری و اداره بهزیستی، مقرر شد بلافاصله این افراد به کمپ ترک اعتیاد منتقل و تحت حمایت قرار گرفته و رویه زندگی خود را تغییر دهند.
وی از استمرار این طرح خبر داد و در پایان گفت: معتادان متهاجر و هنجارشکنان در صورت اصرار بر اخلال در نظم اجتماعی، با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار