آموزش و پرورش تایباد دبیرخانه‌ برتر طرح درس پژوهی استان

تایباد (پانا) - کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش تایباد گفت: اداره آموزش پرورش تایباد به عنوان دبیرخانه برتر درس پژوهی در بین 47 منطقه آموزشی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۹۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش تایباد دبیرخانه‌ برتر طرح درس پژوهی استان

رمضان محمدی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: هدف از طرح های اجرایی که در حوضه معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش تایباد ایجاد فضای شادی است که در کلاس های درس با همکاری و هم فکری دانش آموزان و معلمین انجام می شود.

وی افزود: درسال گذشته آموزش و پرورش تایباد به عنوان دبیرخانه طرح درس پژوهی انتخاب شد که با همت و تلاش مضاعف همکارانی که در حوضه ستادی داشتند آموزش و پرورش تایباد در پایان سال به عنوان دبیرخانه برتردرس پژوهی در بین 47 منطقه آموزشی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

وی در رابطه با جشنواره ارزشیابی، کیفی و توصیفی که تعامل و همکاری بین معلم و دانش آموز را نشان می دهد، بیان کرد: باید ارزشیابی را به سمت کیفیت مداری پیش ببریم. در قسمت اقدام پژوهی که یکی از زیر شاخه های جشنواره ارزشیابی، کیفی و توصیفی می باشد افتخاراتی کسب کرده که از مهم ترین آنها می توان به رتبه اول اقدام پژوهی و طراحی وبلاگ در کشور توسط فرهنگیان تایبادی اشاره کرد.

محمدی گفت: در جشنواره علمی، توصیفی از 100 درصد افتخارات، 40 درصد با همت فرهنگیان مقطع ابتدایی توسط همکاران تایبادی کسب شده است.

وی تصریح کرد: 10عنوان کارگاه تخصصی با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر همکار فرهنگی در چهار ماهه اول سال تحصیلی برگزار شده است.

تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار