برای اولین بار در نیشابور:

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی نیشابور با حضور آموزش دهندگان برگزار شد

نیشابور (پانا) - چهارمین جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی نیشابور با حضور آموزش دهندگان با بررسی ارائه گزارش عملکرد اداره سواد آموزی نیشابور در سال 97، ارائه گزارش ادارات و سازمانها پیرامون همکاری با اداره سواد آموزی و تقدیر از ادارات و آموزش دهندگان برتر این شهرستان در محل سالن اجتماعات موزه آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی  نیشابور با حضور آموزش دهندگان برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار نیشابور در این جلسه با تبریک هفته سواد آموزی به حاضرین ، هفته سواد آموزی را فرصتی برای توجه به خدمات و فعالیت های اداره سواد آموزی، تلاش ها و موفقیت های این اداره عنوان کرد و گفت: کارآموزش دهندگان، روشن کردن چراغ علم و دانش در ظلمات جهل و تاریکی است و همچون جهاد فی سبیل الله جز با اراده و عشق و فداکاری محقق نمی شود.

سعید شیبانی افزود: مهارت آموزی، تقویت اقتصاد خانواده ها، پایداری سواد، تحکیم خانواده و تبدیل دانش به ارزش و رفتار از اولویت های اداره سواد آموزی نیشابور بوده و راه رسیدن به این هدف عالی، کیفیت بخشی به برنامه های مراکز یادگیری محلی است .

مهرآبادی، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش نیشابور نیز با قدرادنی از حمایت های شورای پشتیبانی و همت و تلاش آموزش دهندگان، نهضت یادگیری مهارت های اجتماعی، مهارتهای زندگی و فنی حرفه ای را با آموزش مهارتهای چهل گانه در مراکز یادگیری محلی، محوری ترین فعالیت اداره سواد آموزی آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد.

در پایان از اعضای شورای پشتیبانی ، ادارات برتر و آموزش دهندگان فعال تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار