وحدت حوزه و دانشگاه عاملی برای یادآوری ارزش ها است

نیشابور ( پانا ) - نماینده نهاد رهبری در دانشگاه نیشابور در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه تلنگری است که ارزش ها را به ما یاد آوری می کند و باعث حرکت این دو حوزه به سمت یک هدف مشترک می شود.

کد مطلب: ۸۷۹۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
وحدت حوزه و دانشگاه عاملی برای یادآوری ارزش ها است

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه نیشابور در ادامه به تبیین ریشه ها و ضرورت شکل گیری وحدت این دو نهاد پرداخت و بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتری در جهت تقویت مبانی اسلامی در دانشگاه و حوزه تاکید کرد.

به گفته قربانی اخیرا کانون اندیشمندان جوان در شهرستان نیشابور با هدف شناخت آسیب ها، ارائه راهکارهای مناسب، خدمت به مردم و استفاده از توان فکری حوزویان و دانشگاهیان راه اندازی شده است.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه نیشابور در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروزه در نیشابور ظرفیت های دانشگاهی خوبی ایجاد شده است که با هم افزایی جامعه دانشگاهیان با حوزویان می توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد.

مراسم بزرگداشت حوزه و دانشگاه در سطح شهرستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابو به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهادت شهید محمّد مفتّح و بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه سه شنبه بیست و هفتم آذر ماه در محل سالن اجتماعات دانشکده بهداشت و پیراپزشکی با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه های نیشابور و روحانیون و طلاب حوزه علمیه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه، دادستان و دیگر روحانیون و طلّاب حوزه علمیه شهرستان، رؤسا و اعضای هیئت علمی دانشگاه های نیشابور حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار