نگاهی به فعالیت های غرفه دانشگاه فرهنگیان در نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی

مشهد (پانا) - دوشنبه 12 آذر ، غرفه دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۷۶۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

برگزاری سخنرانی علمی با موضوع کارآفرینی توسط ،حمیدرضا یوسفی، استاد پردیس شهید هاشمی نژاد، از جمله برنامه هایی بود که دیروز در غرفه دانشگاه فرهنگیان اجرا شد. این برنامه در حضور جمال وزیری، معاون توسعه منابع و امور دانشجویی مدیریت امور پردیس های استان برگزار شد.

معرفی و نقد کتاب «برکه شیطان» با حضور روشنک آذری، استاد پردیس شهید هاشمی نژاد، رویداد دیگری بود که در دومین روز از نمایشگاه پژوهش در غرفه دانشگاه فرهنگیان اجرا شد.

همچنین طی روزهای اخیر انجمن های رباتیک، نانو، مشاوره، ریاضی، آموزش کودکان استثنایی و ادبیات پردیس شهید بهشتی و انجمن های ریاضی، پژوهش ونشریات، فناوری، ادبیات و محیط زیست پردیس شهید هاشمی نژاد به ارائه دستاوردهای خود در این غرفه پرداختند.

در این دو روز، رئیس شورای اسلامی شهر، فرماندار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر امور زائران شهرداری مشهد و بسیاری دیگر از مسئولان استانی و شهری از غرفه دانشگاه فرهنگیان بازدید کردند.

گفتنی است؛ انجمن علمی دانشجویی شیمی به فعالیت در غرفه دانشگاه فرهنگیان خواهد پرداخت. معرفی نرم افزار و انجام آزمایش های جدید در حوزه شیمی از جمله فعالیت های انجمن شیمی در این روز خواهد بود.

نمایشگاه استانی پژوهش و فناوری خراسان رضوی تا روز پنجشنبه 15 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار