مانور زلزله در تایباد برگزار شد

تایباد (پانا) - مانور سراسری زلزله و ایمنی چهارشنبه هفتم آذر همزمان با سراسر کشور در تایباد با حضور فرماندار و اعضای ستاد بحران شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور زلزله در تایباد برگزار شد

این مانور به منظور آمادگی یگان های امدادی و همچنین دانش آموزان هنگام بروز حوادث غیر مترقبه به ویژه زلزله و بلایای طبیعی در مدرسه رسالت تایباد برگزار شد.

فرماندار و رئیس ستاد بحران تایباد در این مانور گفت: با برگزاری این مانورها سطح آگاهی و آمادگی دانش آموزان ارتقا پیدا می کند و نیز این آموزش ها از مدرسه به خانواده و سطح جامعه گسترش پیدا خواهد کرد.

حسین شرافتی افزود: برگزاری طرح دادرس که با همکاری جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش در مدارس اجرا می شود سبب افزایش آگاهی دانش آموزان در مقابله با حوادث و برخورد صحیح در مواقع بحران می شود .

مانور زلزله در مدرسه رسالت تایباد همزمان با سراسر کشور برگزار شد و در این برنامه بلافاصله پس از اعلام زلزله توسط فرماندار تایباد به مرکز پیام هلال احمر خراسان رضوی، دانش آموزان با آمادگی کامل مانور را اجرا کردند همچنین نیروهای امدادی در کمترین زمان در محل حضور یافتند.

چند نفر از دانش آموزان تحت عنوان گروه های دادرس جوانان هلال احمر که توسط نیروهای این نهاد امدادی آموزش دیده بودند در بخش های حمل مصدوم، تریاژ و عملیات پیش بیمارستانی حضور یافتند و بعد از اجرای عمیلات ابتدایی مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی آماده کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار