وحدت مسلمین در دنیا در حال گسترش است

تایباد (پانا) - مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران خراسان رضوی گفت: قرآن، قبله و پیامبر(ص) مشترکات مسلمانان است که وحدت آنان در دنیا در حال گسترش است.

کد مطلب: ۸۷۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وحدت مسلمین در دنیا در حال گسترش است

ایثار، حجت الاسلام حسین معصومی سه شنبه 29آبان در چهاردهمین سفر شهرستانی خود در اجتماع باشکوه خانواده های شهدا و ایثارگران تایبادی حضور یافت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هدف هفته وحدت تقویت برادری بین مسلمانان شیعه و سنی است.
وی با بیان اینکه وحدت مسلمین فقط در ایران نیست، ادامه داد: قرآن، قبله و پیامبر(ص) عامل های مشترک مسلمانان است که وحدت آنان در دنیا در حال گسترش است.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی افزود: این سفر شهرستانی با هدف دیدار با ایثارگران و شنیدن در دلهای آن ها انجام می شود.
وی افزود: طبق روال گذشته خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد سفر می کردند تا با مسئولان بنیاد گفتکو کنند، علاوه بر خطراتی که در حین سفر وجود داشت، ممکن بود در مشهد موفق نشوند خادم خودشان را ببینند، در همین راستا خدمتگزاران به جامعه ایثارگری به شهرستان ها سفر تا رنج سفر ایثارگران تایبادی را کم کنند.
حجت الاسلام معصومی خاطر نشان ساخت: نماینده استاندار خراسان رضوی در این سفر حضور دارد تا خواسته ها و مطالبات ایثارگران را به استاندار خراسان رضوی انتقال دهد.
در پایان این مراسم خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در قالب میز خدمت مشکلات خود را با مدیران حوزه ایثارگران خراسان رضوی مطرح کردند.
این نشست صمیمی با حضور مدیرکل و معاونین بنیاد خراسان رضوی، مولوی توکلی امام جمعه اهل سنت، شرافتی راد فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و رئیس بنیاد شهرستان تایباد برگزار شد.
گفتنی است شهرستان تایباد 111 شهید، 283 جانباز و 32 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار