فرمانده انتظامی نیشابور: امور فرهنگی جز اولویت‌های کاری حوزه انتظامی است

نیشابور (پانا) - اولین نشست خبری فرمانده جدید انتظامی نیشابور و معاونان این مجموعه با حضور خبرنگاران این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی و با هدف تشریح برنامه‌های این حوزه و برنامه‌های پیش رو در روز میلاد امام مهربانی‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی نیشابور: امور فرهنگی جز اولویت‌های کاری حوزه انتظامی است

فرمانده انتظامی نیشابور با تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع)، گفت: خبرنگاران پرچمداران تولید امنیت در اذهان عمومی، زبان گویا و چشمان بینای مردم هستند و دوست داریم که این قشر پر تلاش، زبان گویای پلیس هم باشند و با نظر به وضعیت فعلی جامعه، مردم بیش از پیش نیازمند اطلاع رسانی دقیق و درست هستند.
حسین دهقان پور ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، معضلات و همچنین پیشگیری از تبلیغ آسیب ها از اهداف و رویکردهای اصلی نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی شهرستان، امنیت را یک نیاز اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: امنیت امروز حاصل جانفشانی های شهداء ، ایثارگران و جانبازانی است که با همت مردم همیشه در صحنه به میراث مانده است و ما باید هنرمندانه این میراث را باهمت گروهی حفظ کنیم.

دهقان پور ادامه داد: همه خبرنگاران و مجموعه خبری شهرستان شاخص بوده و افردی که از نیشابور به شهرستان های دیگر منتقل می شوند مثل نگین انگشتری می درخشند.
وی افزود: خدمتگزاری و تلاش و کوششم را متناسب با بضاعتی که دارم در اختیار مردم قرار می دهم و مردم فهیم نیشابور خودشان مسئولان را پرورش می دهند.
رییس راهور نیشابور نیز در ادامه گفت: درسال96 بیش از 13هزار جلد گواهینامه صادر شده و راننده جدید به چرخه جدید ترافیک شهرستان اضافه شده است.
حقدادی اظهار کرد: مجوز اتصال بلوار فضل به جاده باغرود صادر شده است که این پروژه می تواند یک رویداد خوشایند در شهرستان باشد و بار ترافیکی نیشابور را کاهش دهد.
وی خاطر نشان کرد: صرفا یکطرفه سازی، مشکلات ترافیکی را حل نمی کند و باید زیر ساخت های مورد نیاز در این زمینه فراهم شود و ما در تلاش هستیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
رییس راهنمایی و رانندگی نیشابور به موضوع خط کاشمر اشاره کرد و گفت: این مبحث در جلسه شورای همتا و شورای ترافیک شهرستان عنوان شده و در حال بررسی می باشد که نتایج آن به زودی اعلام می شود.
دهقان پور گفت: ساختمان بهداری انتظامی در حال ساخت است و نزدیک به 50 درصد رشد فیزیکی داشته است و در تلاش هستیم که به زودی این پروژه مهم به بهره برداری برسد.
وی گفت: اخبار حوزه انتظامی در سریع ترین زمان ممکن به خبرنگاران منتقل خواهد شد رویکرد ما در حوزه انتظامی شهرستان، رویکرد اجتماعی و جامعه محوری است

وی ادامه داد: ما در عرصه فرهنگ سازی باید برنامه های اساسی و عمیق داشته باشیم و اگر وضعیت آموزش ما ارتقاء پیدا کند یقینا جلوی بسیاری از آسیب ها گرفته می شود.
دهقان پور همچنین تصریح کرد: بررسی ها و تحلیل های لازم در حوزه جرایم از قبیل جغرافیای وقوع جرم و زمان وقوع جرم، انجام خواهد شد و یقینا در هر نقطه ای که لازم باشد حضور پلیس پررنگ تر خواهد شد و برای مناطق جرم خیز برنامه خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار