مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

آموزش و پرورش بیشترین ارتباط را با شهرداری دارد

نیشابور(پانا)- دومین جلسه هم افزایی شهرداری و دستگاه های متولی شهری جهت ارتقای ارائه خدمات شهروندان تحت عنوان رهاورد خدمت و تعاملان بین بخشی با همت شهرداری نیشابور و با حضور و استقبال مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل مرکز آموزشی رفاهی شماره3 فرهنگیان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بیشترین ارتباط را با شهرداری دارد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با اظهار خرسندی از این تعاملات، گفت: بسیار خوشحالیم که در مدت حضور این تیم مدیریتی در شهرستان و در مجموعه شهرداری اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است که بخشی از آن در گزارشات این جلسه عنوان شد.
حسین مهرابادی افزود: آموزش و پرورش با بیش از 70 هزار دانش آموز، 12 هزار فرهنگی و بازنشسته و خانواده های دانش آموزان بیشترین ارتباط را با شهرداری و خدمات شهری دارد.
وی ادامه داد: امسال ازطرفی بیش از دو هزار نفر به جمعیت دانش آموزی ما افزوده می شود که این موضوع حدود 70 کلاس جدید جهت پوشش این دانش آموزان را طلب می کند و از طرفی بنا به خواسته شهرداری، مدارس غیر دولتی باید در سال تحصیلی جدید تغییر کاربری بدهند که این امر مشکلات فراوانی را برای ماایجاد می کند چرا که پیش بینی می شود قریب به 37 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی پوشش داده شود.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان خاطر نشان کرد: اگر شهرداری نسبت به دریافت عوارض و پروانه ساخت در پروژه های مدارس خیر ساز همکاری کنند بدون تردید می توانیم خیرین نیک اندیش را بیش از پیش جذب کنیم و این امر علاوه بر نوسازی مدارس و پوشش جمعیت دانش آموزی به زیباسازی شهری نیز کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار